Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#16186Vymahanie neexistujucej pohľadávky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

22 hodin 52 minut

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Alexander Barok

Znění stížnosti

Prišla mi výzva na zaplatenie pohľadávky.Po návšteve prevádzky O2 v Auparku HK sa suma našla na účte O2-bolo chybné jedno číslo vo variabilnom symbole.Teraz mi prešla ďalšia výzva na úhradu,požiadal som o potvrdenie o bezdlžnosti,a nič mi neposielaju-2 dni.Čo mám robiť,ako to riešiť?


Produkt

pripojenie na internet


Požadované řešení

Dostať potvrdenie o bezdlžnosti


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 13:51, před 8 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.5.2017 14:57, před 8 lety

Dobrý den,

kolegové z oddělení pohledávek zasílají vyjádření zpravidla do 5 pracovních dní od doručení žádosti. Rádi však celou situaci prověříme. Zašlete nám, prosím, na http://www.o2guru.cz/guru/ číslo internetového připojení, variabilní symbol upomínané fakturace a krátký popis žádosti.

S pozdravem

Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
24.5.2017 07:01, před 8 lety


Alexander Barok

Ďakujem za zaangažovanie,prispelo to ku kladnemu vyriešeniu mojej žiadosti.

S pozdravom

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2017 11:25, před 8 lety

Dobrý den,

jsme velice rádi, že se vše podařilo vyřešit a případ tedy považujeme za uzavřený.

S pozdravem

Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.5.2017 11:40, před 8 lety


Alexander Barok

Hodnocení:

Komentář: Neodporučam uzatvárať zmluvu so spoločnosťou O2-pripojenie na internet,je nevýhodná pre klienta-3 mesačna výpovedna lehota,zle doručovanie faktúr,vymáhanie zaplatených faktúr atď.Ďakujem spoločnosti VašeStížnosti.cz za profesionálne riešenie problému.