Společnost


Ateli, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:560
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 112 stížnostech.

#16187Nedodanie tovaru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Magdalena Ichova

Znění stížnosti

Dobry den,dna 3.4.2017 som na vasej stranke objednala spodne pradlo,do dnesneho dna som nedostala ani tovar,ani odpoved,ze by ste mi ho zasielali,iba ste mi napisali,ze moja objednavka bola spracovana , ana aky ucet vam mam poslat peniaze,teda 3.4.2017 som vam zaslala sumu 6,39eur s variab.symbolom 11000433397.Chcela by som vediet,ci mi konecne zaslete tovar,alebo prosim o zaslatie penazi spät...Cakam na vasu odpoved,dakujem Ichová


Produkt

Podprsenka vel.95F


Požadované řešení

Poprosim tovar,alebo peniaze


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2017 13:40, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
24.5.2017 10:33, před 8 lety

Dobrý den,

Vaši objednávku rádi prověříme, uveďte nám však prosím správné číslo objednávky, které má 10 číslic. Děkujeme.

Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
25.5.2017 15:08, před 8 lety


Magdalena Ichova

Dobry den,cislo objednavky je 1100043397,dakujem Ichová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 16:58, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2017 10:05, před 8 lety

Dobrý den,

prověřili jsme nyní Vaši objednávku a bohužel jsme dostali se zpožděním zprávu od dodavatele, že došlo k chybě při naskladňování a produkt je již bohužel vyprodán. Náhradou jsme Vám vystavili slevový kupon v hodnotě 115 % ceny výrobku, který lze využít na jiný nákup. Pokud o kupon nemáte zájem, můžete ho ve svém účtu na PoštovnéZDARMA.cz v sekci Kupony jednoduše odmítnout a my Vám vrátíme peníze. O stornování objednávky a zaslání kuponu jsme Vás informovali prostřednictvím emailu 26.4.2017.

Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.
Přeji hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:32, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:12, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.