Počet nahlášených stížností: | 560 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobry den,dna 3.4.2017 som na vasej stranke objednala spodne pradlo,do dnesneho dna som nedostala ani tovar,ani odpoved,ze by ste mi ho zasielali,iba ste mi napisali,ze moja objednavka bola spracovana , ana aky ucet vam mam poslat peniaze,teda 3.4.2017 som vam zaslala sumu 6,39eur s variab.symbolom 11000433397.Chcela by som vediet,ci mi konecne zaslete tovar,alebo prosim o zaslatie penazi spät...Cakam na vasu odpoved,dakujem Ichová
Podprsenka vel.95F
Poprosim tovar,alebo peniaze
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Dobrý den,
Vaši objednávku rádi prověříme, uveďte nám však prosím správné číslo objednávky, které má 10 číslic. Děkujeme.
Přeji Vám hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobry den,cislo objednavky je 1100043397,dakujem Ichová
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Dobrý den,
prověřili jsme nyní Vaši objednávku a bohužel jsme dostali se zpožděním zprávu od dodavatele, že došlo k chybě při naskladňování a produkt je již bohužel vyprodán. Náhradou jsme Vám vystavili slevový kupon v hodnotě 115 % ceny výrobku, který lze využít na jiný nákup. Pokud o kupon nemáte zájem, můžete ho ve svém účtu na PoštovnéZDARMA.cz v sekci Kupony jednoduše odmítnout a my Vám vrátíme peníze. O stornování objednávky a zaslání kuponu jsme Vás informovali prostřednictvím emailu 26.4.2017.
Omlouváme se Vám za způsobené komplikace.
Přeji hezký den
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.