Společnost


EURONICS ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:65
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#16189Zmeny v objednavkach na pravnicke osoby k zajisteni nevratitelnosti zbozi

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Tomas Vace

Znění stížnosti

Dobry den,

Doporucuji v Euronicsu nekupovat, pokud mate pochyby ze budete muset v zakonem stanovene denni lhute vratit, zvlast pokud mate v registraci i adresu pravnickeho subjektu, prestoze objednavka je na fyzickou osobu. Obchod ma navic velmi zavazne nedostatky v soucasnem jednani s klienty.
Pri vyplnovani objednavky pres internet mi formular nejdrive automaticky doplnil pravnicky subjekt jako fakturacni adresu (nejde zrusit) a musel jsem delsi dobu hledat zpusob jak zajistit aby fakturacni adresa byla soukroma (pridanim nove, reloadem stranky a odkliknutim stare). Firma totiz nelze smazat v objednavkovem formulari, pokud ji tam mate jednou zadanu (lze pouze z administracniho rozhrani uzivatele). Pote jsem obdrzel potvrzeni objednavky emailem se spravnou soukromou fakturacni adresou. Dva dny po zaplaceni dosla faktura, ale se zmenenym pravnickym subjektem jako objednatelem!!! Toho jsem si nevsiml a odebral zbozi.
Po otevreni jsem do 24 hodin chtel vratit (vse temer jako nerozbalene, porusena jen lepici paska krabice), ale bylo vedoucim "Pece o zakazniky" kategoricky zamitnuto z duvodu toho, ze bylo objednano na pravnickou osobu a tam moznost vraceni neni. Alternativni reseni nenabidl, prestoze jsem navrhoval nakup drazsi televize; proste mne v tom nechal, aniz by se snazil najit nejake reseni.


Produkt

objednavky pres web euronics.cz


Požadované řešení

Proverit zda podobne jednani neprovedli jiz drive nebo neprovadi jinym klientum a umoznit takovym klientum vratit zbozi a penize. Obavam se, ze toto nahoda neni; umysl se bude prokazovat slozite.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 13:39, před 8 lety

Pokud by se společnost snažila výše uvedeným způsobem obcházet ustanovení právního řádu na ochranu spotřebitele, mohly by být naplněny znaky klamavého jednání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Užívání nekalých obchodních praktik je zakázáno zákonem o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2017 08:10, před 8 lety

Spotřebitel nás informoval, že společnost přislíbila nápravu. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.