Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den,
Doporucuji v Euronicsu nekupovat, pokud mate pochyby ze budete muset v zakonem stanovene denni lhute vratit, zvlast pokud mate v registraci i adresu pravnickeho subjektu, prestoze objednavka je na fyzickou osobu. Obchod ma navic velmi zavazne nedostatky v soucasnem jednani s klienty.
Pri vyplnovani objednavky pres internet mi formular nejdrive automaticky doplnil pravnicky subjekt jako fakturacni adresu (nejde zrusit) a musel jsem delsi dobu hledat zpusob jak zajistit aby fakturacni adresa byla soukroma (pridanim nove, reloadem stranky a odkliknutim stare). Firma totiz nelze smazat v objednavkovem formulari, pokud ji tam mate jednou zadanu (lze pouze z administracniho rozhrani uzivatele). Pote jsem obdrzel potvrzeni objednavky emailem se spravnou soukromou fakturacni adresou. Dva dny po zaplaceni dosla faktura, ale se zmenenym pravnickym subjektem jako objednatelem!!! Toho jsem si nevsiml a odebral zbozi.
Po otevreni jsem do 24 hodin chtel vratit (vse temer jako nerozbalene, porusena jen lepici paska krabice), ale bylo vedoucim "Pece o zakazniky" kategoricky zamitnuto z duvodu toho, ze bylo objednano na pravnickou osobu a tam moznost vraceni neni. Alternativni reseni nenabidl, prestoze jsem navrhoval nakup drazsi televize; proste mne v tom nechal, aniz by se snazil najit nejake reseni.
objednavky pres web euronics.cz
Proverit zda podobne jednani neprovedli jiz drive nebo neprovadi jinym klientum a umoznit takovym klientum vratit zbozi a penize. Obavam se, ze toto nahoda neni; umysl se bude prokazovat slozite.
|
Tweet |
Pokud by se společnost snažila výše uvedeným způsobem obcházet ustanovení právního řádu na ochranu spotřebitele, mohly by být naplněny znaky klamavého jednání, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky. Užívání nekalých obchodních praktik je zakázáno zákonem o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Spotřebitel nás informoval, že společnost přislíbila nápravu. Stížnost proto uzavíráme.