Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dobry den,chci si stěžovat na ostrahu z penny marketu ve Světlé nad Sázavou.Jak je možné že když udělám větší nákup,tak si vezme bez mého vědomí moji účtenku a pokladní mi vydá jen nějakou BON-KOPII.Nestalo se mi to bohužel po prvé a nejsem sama kdo na to upozornil.Nevidím důvod proč někdo kontroluje můj nákup,myslím si že do toho co si kupuji za SVÉ peníze nikomu nic NENÍ.Ještě chci podotknout že v žádné jiné prodejně penny se mi to nestalo jen ve Světlé. Ráda bych na mou stížnost dostala odpověd děkuji s přáním hezkého dne Havlíčková
Jestli je to dané vedením společnosti,bylo by dobré aby o účtenku požádali zákazníka a nebrali si ji bez jeho vědomí
|
Tweet |
Pokud je již doklad o zaplacení zboží spotřebitelce vydán, stává se spotřebitelka vlastníkem tohoto dokladu. Zaměstnanci společnosti nejsou oprávněni zasahovat do vlastnického práva spotřebitelky, nemají tudíž ani právo již vydaný doklad o zaplacení zboží zadržovat. Spotřebitelce doporučujeme, aby se s touto stížností obrátila přímo na společnost.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.