Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#16194Účtenky z provozovny 2591

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Hana Havlíčková

Znění stížnosti

Dobry den,chci si stěžovat na ostrahu z penny marketu ve Světlé nad Sázavou.Jak je možné že když udělám větší nákup,tak si vezme bez mého vědomí moji účtenku a pokladní mi vydá jen nějakou BON-KOPII.Nestalo se mi to bohužel po prvé a nejsem sama kdo na to upozornil.Nevidím důvod proč někdo kontroluje můj nákup,myslím si že do toho co si kupuji za SVÉ peníze nikomu nic NENÍ.Ještě chci podotknout že v žádné jiné prodejně penny se mi to nestalo jen ve Světlé. Ráda bych na mou stížnost dostala odpověd děkuji s přáním hezkého dne Havlíčková


Požadované řešení

Jestli je to dané vedením společnosti,bylo by dobré aby o účtenku požádali zákazníka a nebrali si ji bez jeho vědomí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 14:09, před 8 lety

Pokud je již doklad o zaplacení zboží spotřebitelce vydán, stává se spotřebitelka vlastníkem tohoto dokladu. Zaměstnanci společnosti nejsou oprávněni zasahovat do vlastnického práva spotřebitelky, nemají tudíž ani právo již vydaný doklad o zaplacení zboží zadržovat. Spotřebitelce doporučujeme, aby se s touto stížností obrátila přímo na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 22:23, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.