Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#16196Nepřesné podávání informací nebo lživá informace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.05.2017, před 8 lety

Matěj Rutrle

Znění stížnosti

Dne 23.5. kolem 14:00 jsem byl na prodejně Billa v galerii Fénix. Jelikož byla u pokladen fronta a nebyly všechny otevřené poprosil jsem o slevový kupón. Bylo mi ovšem sděleno že pokud mi ještě nebylo 18 let, nemohu slevový kupon dostat. Z toho vyplývá - buď mi v prodejně lhali (o čemž jsem přesvědčen) a nebo skutečně slevové kupony nejsou pro každého jak inzerují na svých webových stránkách (https://www.billa.cz/O_n%C3%A1s/Garance_pro_ka%C5%BEd%C3%A9ho!/Garance_pro_ka%C5%BEd%C3%A9ho!/dd_bi_subpage.aspx)


Produkt

Nestůjte ve frontě : Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon.


Požadované řešení

Objasnění situace a případné dopsání na webové stránky a na prodejny v případě že tomu tak je, anebo lepší vybírání pokladních, kteří by se dle mého názoru rozhodně vůči zákazníkovi neměli chovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 09:11, před 8 lety

Společnost na svých webových stránkách inzeruje službu "Nestůjte ve frontě", ke které uvádí: "Pokud je před Vámi ve frontě více než 5 zákazníků a nejsou otevřeny všechny pokladny, dostanete od nás slevový kupon." Společnost by měla svému závazku dostát.

Podle občanského zákoníku nezpůsobuje nedostatek zletilosti neplatnost právního jednání, ale má se za to, že každý nezletilý, který nenabyl plné svéprávnosti, je způsobilý k právním jednáním co do povahy přiměřeným rozumové a volní vyspělosti nezletilých jeho věku.

Neuvedení podmínky pro získaní slevy nespadá přímo do výčtu klamavých praktik uvedeného v příloze zákona o ochraně spotřebitele. Zařazení takového jednání mezi nekalé obchodní praktiky by proto podléhalo posouzení dozorového orgánu, kterým je v daném případě Česká obchodní inspekce.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 18:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.