Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den.
Měl jsem od Vodafonu balíček 50 sms za cca 20 kč měsíčně, za vernost, protože jsem mnohaletym klientem. Pote jsem využil datovych služeb, které zahrnovaly i sms v siti vodafone zdarma a vymínil jsem si, že mi zůstne baliček tech 50 sms, což mi bylo slibeno (vše si nahrali, takze je možne to dohledat. Balíček samozrejme nezustal, ale zrusili mi ho. Slozite jsem to reklamoval a kroutili se jako zizaly, ale nakonec mi to obnovili.
Pote jsem si zase za cas delal zmenu datovych sluzeb a opakovala se stejna vec. Durazne jsem nekolikrat upozornoval na to, ze si nepreji zruseni balicku na smsky. To me po dlouhe domluve zase slibili. Ted jsem zjistil, ze pote, co uz data nevyuzivam, uctuji mi zase sms normalne a slibeny balicek uz buhvi jak dlouho nemam. A ja se divil, kam mi ten kredit porad tak rychle mizi...
Nechapu, proc, kdyz chteji nekoho odmenit za vernost, pak delaji vsechno pro to, aby ho te odmeny zase zbavili. Kdyz uz mam jednou tu odmenu slibenou na dva roky, proc se mi ji stale snazi zrusit???!!! Pristup vodafonu je rok od roku mene ferovy (na rozdil od jeho zacatku, tam nebylo temer co vytknout). Dnes uz je to jen o sizeni lidi jak jen to jde!
Balicek 50 sms za cca 20 kc
Chci zpet to co slibili a kompenzaci straveneho casu a penez resenim tehle jejich chyby, formou kreditu nebo jineho benefitu.
|
Tweet |
Nabídka a poskytnuté informace zaměstnancem společnosti jsou zavazující a podnikatel by měl jednou navržené podmínky dodržet, neboť zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud tedy byla mezi spotřebitelem a zaměstnancem společnosti uzavřena smlouva (změna smlouvy) za určitých podmínek, musí toto společnost respektovat.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace. Podáním námitky se však neoddaluje splatnost poplatku. Český telekomunikační úřad však v odůvodněných případech může na žádost spotřebitele rozhodnout, že povinnost zaplatit poplatek odkládá až do rozhodnutí o námitce. Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci ČTÚ na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda podnikatel postupoval správně, či ne.
Dobrý den, pane Richtere,
rádi celou situaci prověříme na základě reklamace, kterou můžete podat prostřednictvím online formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně poštou na adrese Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Dekuji pekne. Reklamaci na Vodafone jsem uz podal.
Pekny den, Richter
Stížnost znovu přeřazujeme na společnost.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.