Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16200Balík nedorazil

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

5 minut 27 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 8 lety

Jaroslav Peterka

Znění stížnosti

Zásilku DR648418471C Vám budeme doručovat 23.5. v čase 8-14hod.
Nic nedorazilo.Jsou to rostliny,at to nikde neleží.


Požadované řešení

doručit


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 10:03, před 8 lety

Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy nebo že při poskytování poštovní služby vznikla škoda. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna nebo zda a v jakém rozsahu škoda vznikla. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.

Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.

Pokud spotřebitelem zvolený způsob dopravy nabízel prodávající, je prodávající také odpovědný za dodání zboží, neboť prodávající spotřebiteli odpovídá, že věc při převzetí nemá vady. Spotřebitel proto může uplatnit reklamaci také u prodávajícího.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.