Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Po 23 měsících funkčnosti se mi porouchal modem.
První reklamace modemu od O2 byla přijata, ale na reklamačním nebyla nalezena závada, a tak byl modem vrácen bez oprav (pouze aktualizován firmware). Po dobu, po kterou byl modem v reklamaci, mi byl zapůjčen jiný modem, se kterým byl internet funkční. V době, kdy byl modem v reklamaci, uplynula modemu záruční lhůta.
Po vyzvednutí modemu z reklamace a následném domácím odzkoušení jsem zjistil, že modem je stále nefunkční. Pokusil jsem se modem opět reklamovat. Na pobočce mi bylo řečeno, že modem již není v záruce a nemohu tak využít bezplatnou reklamaci. Vysvětlení, že reklamuji vadu z první reklamace, nepřijali.
Druhou reklamaci jsem nakonec podal, ovšem na mé náklady. Během druhé reklamace mi je zapůjčen jiný modem, se kterým je internet funkční.
Pokusil jsem se řešit problém přes telefonickou podporu O2, ovšem ani na šestý pokus jsem se kvůli vytíženosti/obsazenosti na reklamační oddělení nedovolal.
Modem Comtrend VR-3031eu
Vyřízení opakované reklamace jako by byl modem stále v záruce
|
Tweet |
Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění neběží po dobu, kdy je věc reklamována, pouze, byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění běžela dál. Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamace a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat, nikoliv věc opět reklamovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobré odpoledne,
mrzí mě, že máte s modemem potíže. Zašlete mi, prosím, foto štítku na zadní straně modemu a číslo reklamačního protokolu pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru
Situaci prověříme.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Díky za oběma stranám reakce.
Nemohu zaslat foto zadní strany modemu, protože je v reklamaci (tato reklamace je na mé náklady). S čímž, jak uvádím, nesouhlasím.
Ostatní detaily jsem zaslal na o2guru.cz
Hezký den,
reakci jsem Vám zaslala e-mailem.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
pravděpodobně díky zveřejnění příspěvku zde společnost O2 uznala druhou reklamaci jako oprávněnou. Modem byl identifikován jako vadný a bezplatně vyměněn za nový model. Takže i když jsem byl rozhodnut O2 vypovědět smlouvu a navždy je zatratit, nakonec se stávám věrným klientem.
Tímto děkuji dtestu za pomoc, online podpoře O2 za vstřícnost a zároveň přeju všem zákazníkům O2, kteří se svým problémem budou muset navštívit některou z brněnských poboček, ať se raději vyhnou pobočce na Masarykove