Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#16202Reklamace nevyřízena řádně a následná opakovaná reklamace zamítnuta z důvodu uplynutí záruční lhůty

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 8 lety

Petr Bobek

Znění stížnosti

Po 23 měsících funkčnosti se mi porouchal modem.

První reklamace modemu od O2 byla přijata, ale na reklamačním nebyla nalezena závada, a tak byl modem vrácen bez oprav (pouze aktualizován firmware). Po dobu, po kterou byl modem v reklamaci, mi byl zapůjčen jiný modem, se kterým byl internet funkční. V době, kdy byl modem v reklamaci, uplynula modemu záruční lhůta.

Po vyzvednutí modemu z reklamace a následném domácím odzkoušení jsem zjistil, že modem je stále nefunkční. Pokusil jsem se modem opět reklamovat. Na pobočce mi bylo řečeno, že modem již není v záruce a nemohu tak využít bezplatnou reklamaci. Vysvětlení, že reklamuji vadu z první reklamace, nepřijali.

Druhou reklamaci jsem nakonec podal, ovšem na mé náklady. Během druhé reklamace mi je zapůjčen jiný modem, se kterým je internet funkční.

Pokusil jsem se řešit problém přes telefonickou podporu O2, ovšem ani na šestý pokus jsem se kvůli vytíženosti/obsazenosti na reklamační oddělení nedovolal.


Produkt

Modem Comtrend VR-3031eu


Požadované řešení

Vyřízení opakované reklamace jako by byl modem stále v záruce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 14:18, před 8 lety

Lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění neběží po dobu, kdy je věc reklamována, pouze, byla-li reklamace uznána jako oprávněná. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, lhůta pro uplatnění práv z vadného plnění běžela dál. Nesouhlasí-li spotřebitel se závěry reklamace a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat, nikoliv věc opět reklamovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 14:41, před 8 lety

Dobré odpoledne,

mrzí mě, že máte s modemem potíže. Zašlete mi, prosím, foto štítku na zadní straně modemu a číslo reklamačního protokolu pomocí aplikace na www.o2guru.cz/guru

Situaci prověříme.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2017 19:48, před 8 lety


Petr Bobek

Díky za oběma stranám reakce.

Nemohu zaslat foto zadní strany modemu, protože je v reklamaci (tato reklamace je na mé náklady). S čímž, jak uvádím, nesouhlasím.

Ostatní detaily jsem zaslal na o2guru.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
31.5.2017 12:55, před 8 lety

Hezký den,

reakci jsem Vám zaslala e-mailem.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Sandra Čermáková, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:33, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
4.7.2017 11:22, před 8 lety


Petr Bobek

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,

pravděpodobně díky zveřejnění příspěvku zde společnost O2 uznala druhou reklamaci jako oprávněnou. Modem byl identifikován jako vadný a bezplatně vyměněn za nový model. Takže i když jsem byl rozhodnut O2 vypovědět smlouvu a navždy je zatratit, nakonec se stávám věrným klientem.

Tímto děkuji dtestu za pomoc, online podpoře O2 za vstřícnost a zároveň přeju všem zákazníkům O2, kteří se svým problémem budou muset navštívit některou z brněnských poboček, ať se raději vyhnou pobočce na Masarykove