Společnost


ANTIPO TRADE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16204Reklamácia CD prehrávača

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 27 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 8 lety

Jozef Kostka

Znění stížnosti

Chcem reklamovať výrobok zn . Philips , zakúpený prostredníctvom e-shopu Najtovar.sk.Tento obchod je už nefunkčný a spoločnosť Antipo Trade je následníkom. Neviem získať žiadny kontakt.


Produkt

Philips AZ1890T/12


Požadované řešení

Výmena výrobku , alebo vrátenie peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 14:31, před 8 lety

Prodávající odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4745/kde-reklamovat-kdyz-prodejce-skonci). Podle údajů uvedených v obchodním rejstříku společnost stále existuje. V takovém případě je povinna přijmout reklamaci v kterékoli její provozovně (informace o provozovnách podnikatelů je možné vyhledat v živnostenském rejstříku), v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jejího podnikání (ANTIPO TRADE s.r.o., Novákových 970/41, Libeň, 180 00 Praha 8).

Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 22:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.