Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Chcem reklamovať výrobok zn . Philips , zakúpený prostredníctvom e-shopu Najtovar.sk.Tento obchod je už nefunkčný a spoločnosť Antipo Trade je následníkom. Neviem získať žiadny kontakt.
Philips AZ1890T/12
Výmena výrobku , alebo vrátenie peňazí.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá za své závazky, dokud trvají a sám existuje (více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-4745/kde-reklamovat-kdyz-prodejce-skonci). Podle údajů uvedených v obchodním rejstříku společnost stále existuje. V takovém případě je povinna přijmout reklamaci v kterékoli její provozovně (informace o provozovnách podnikatelů je možné vyhledat v živnostenském rejstříku), v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jejího podnikání (ANTIPO TRADE s.r.o., Novákových 970/41, Libeň, 180 00 Praha 8).
Pokud společnost nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který jí může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.