Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#16207Navýšení ceny tarifu, zdržování při přenosu tel. čísel

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 9 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.05.2017, před 8 lety

Miroslav Gavroň

Znění stížnosti

Ze strany společnosti Vodafone došlo k jednostranné úpravě smlouvy týkající se tarifu. Dle mého názoru společnost neinformovala klienty srozumitelným způsobem, nýbrž pouze třemi nenápadnými řádky v předchozí fakturaci na třetí stránce vyúčtování. Samozřejmě neupozornila, že součástí faktury je důležité upozornění. Tohoto faktu jsem si všiml až ve zprávě v mobilní aplikaci, která se objevila cca. 14 dní před samotnou změnou.
Po zjištění situace a dotazu na infolinku, kde mi bylo zdražení potvrzeno, jsem okamžitě podal žádost o odstoupení ze smlouvy z důvodu nesouhlasu s úpravou ceny tarifu.
I přesto, že mi bylo potvrzeno, že přenos čísel bude proveden ještě před započetím dalšího zúčtovacího období, nestalo se tak. Převáděné čísla byly převedeny až po započetí dalšího zúčtovacího období (2 a 7 dní i přesto, že jsem žádost podával pro obě čísla najednou).

Vzhledem k výše zmíněnému nesouhlasím s naúčtováním nové (vyšší) ceny tarifu a to za celé zúčtovací období za situace, kdy jsem služby nedobrovolně využíval 2 resp. 7 dní.

Protože při konzultaci na prodejně nebylo možno situaci nijak řešit, podal jsem písemnou reklamaci.


Požadované řešení

Naúčtování poměrné částky za využité služby.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 15:05, před 8 lety

Podle opatření obecné povahy č. OOP/10/10.2012-12 vydaného Českým telekomunikačním úřadem (http://www.ctu.cz/cs/download/oop/rok_2012/oop_10-10_2012-12_.pdf) činí lhůta pro přenos telefonního čísla včetně aktivace čtyři pracovní dny. Tato lhůta počíná běžet první pracovní den, následující po dni, ve kterém je žádost účastníka o změnu poskytovatele služby doručena přejímajícímu poskytovateli služby, pokud se účastník a přejímající poskytovatel služby vzájemně nedohodli na pozdějším datu přenesení. Přejímající poskytovatel služby zodpovídá účastníkovi za přenesení telefonního čísla, včetně řádnosti a úplnosti poskytnutých informací.

Došlo-li k pochybení ze strany mobilního operátora, ať již jednoho nebo druhého, může spotřebitel podat reklamaci, a to písemně, nejlépe doporučeným dopisem. V reklamaci je dobré přesně odůvodnit, co účastník reklamuje a z jakého důvodu. V případě, kdy reklamace nebude vyřízena ke spokojenosti spotřebitele, je možné obrátit se na Český telekomunikační úřad. Na tento úřad se může spotřebitel obrátit také v případě kdy se domnívá, že některý z operátorů při převodu čísla nepostupoval v souladu s právními předpisy.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2017 11:01, před 8 lety

Dobrý den, pane Gavroni,
obecně platí, že datum přenosu si nastavujete s novým operátorem na základě kódu ČVOP, který Vám vystavíme. ČVOP obsahuje první možné datum přenosu, to určíme my. Dál si ale vše domlouváte už s novým operátorem.

Píšete, že jste podával písemnou reklamaci. V tom případě kolegové vše prověří a odpovědí Vám do 30 dní.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:51, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:13, před 7 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.