Počet nahlášených stížností: | 121 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Datum objednávky: 27.2.2017 na www.slevolandie.cz
Fantastická plážová podložka se sluneční clonou
Dne 2.3.2017 potvrzeno připsání úhrady a zaslán VOUCHER.
Několikrát jsem kontaktovala společnost e-mailem, zboží mi bylo přislíbeno, ale bohužel dodnes (24.5.2017)nemám ani zboží ani peníze.
Děkuji za Vaši vstřícnost při řešení mé stížnosti.
Fantastická plážová podložka se sluneční clonou, zelená 2ks, model č. 10620 x 206 Kč = 412 Kč + 82 Kč poštovné + DPH 104 Kč = 597 Kč
Jelikož zboží asi již neobdržím, chtěla bych vrátit zaplacenou částku.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.