Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 23.5.2017 jsem dostala oznámení, že mi bude dne 24.5.2017 mezi 8.00-14.00 hodin doručena zásilka do ruky DR2300338599U s tím, že si mohu změnit doručení, což jsem učinila a změna mi byla potvrzena s tím, že zásilka bude doručena dne 24.5.2017 mezi 18.00 - 21.00 hodin, s tím, že za doručení bude úhrada za 1,- Kč. Čekala jsem na doručení, které se bohužel neuskutečnilo vůbec. Chtěla jsem se dozvědět, co se ze zásilkou stalo a zjistila jsem, že místo doručení v určitou dobu, byla zásilka uložena na poště. Tuto zásilku si tedy nevyzvednu a pošlete ji zpět, protože tuto službu jsem si neobjednala a nebudu si zásilku o vyšší váze vyzvedávat na poště. Uvádíte, že zlepšujete služby, což není pravda, neboť pošta služby jen zdražuje, ale nezlepšuje. Není to totiž poprvé, kdy mi nebyla zásilka doručena, tak jak bylo dohodnuto.
S pozdravem
Klubalová
Doručovat zásilky tak jak je dohodnuto a nedělat si co pošta chce.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 poštovních podmínek mohou odesílatel nebo adresát do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat, že podnik nesplnil povinnost podle uzavřené smlouvy. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a v jakém rozsahu nebyla povinnost podle uzavřené smlouvy splněna. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že ji reklamující doloží všemi údaji a doklady, které jsou nezbytné pro posouzení její oprávněnosti.
Pokud pošta reklamaci zamítne a spotřebitel s tímto způsobem vyřízení uplatněné reklamace nesouhlasí, má možnost podat tzv. námitky proti vyřízení reklamace dle § 6a zákona o poštovních službách. Námitku proti vyřízení reklamace je možné podat u Českého telekomunikačního úřadu (ČTÚ) ve lhůtě 1 měsíce od doručení rozhodnutí o vyřízení reklamace od České pošty.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman