Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,dnes mi přišla sms z čísla 90309099,ze za aktivaci služby GER mi bylo účtováno 99kč.Přitom já jsem si zcela jistá,že jsem si žádnou takovou službu VB neaktivovala ani nevím o jakou v službu se jedná.Zde přeposílám přesné znění sms-[Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu GER. Pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP GER na cislo 90309. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2mKf0WG.]
Tato zprava mi přišla 24.5.2017 v 21:22hod.
Zkoušela jsem na internetu zjistit více o tomto čísle,jelikož operátor 02 mi v tomto problému nepomohl.Tam jsem se dozvěděla,že se jedná o podvod.Tak Vás prosím o pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie Lehečková
Samsung galaxy S3 neo, číslo modelu-GT-I9201I,verze základního pásma -I9301IXXUAPG1, verze jadra-3.4.0-6004186 dpi@SWHD7517, číslo sestavení-KOT49H.I9301IXXSAPG5, imei-358316067813137, sériové číslo -RV1613QC36Z
Požadují vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Lehečková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den,všechny náležitosti jsem poslala na Vámi všechny uvedenou e-mailovou adresu.
Děkuji Lucie Lehečková
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.
Dobrý den paní Lehečková,
děkujeme za uvedení informací.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Stále čekáme na vyjádření společnosti.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.