Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16219Neoprávněné odečtení peněz

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 8 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2017, před 8 lety

Lucie Lehečková

Znění stížnosti

Dobrý den,dnes mi přišla sms z čísla 90309099,ze za aktivaci služby GER mi bylo účtováno 99kč.Přitom já jsem si zcela jistá,že jsem si žádnou takovou službu VB neaktivovala ani nevím o jakou v službu se jedná.Zde přeposílám přesné znění sms-[Cena zpravy 99 Kc s DPH za sluzbu GER. Pro zruseni posli SMS ve tvaru STOP GER na cislo 90309. Vice info posli SMS HELP na 90309. Obsah: http://bit.ly/2mKf0WG.]
Tato zprava mi přišla 24.5.2017 v 21:22hod.
Zkoušela jsem na internetu zjistit více o tomto čísle,jelikož operátor 02 mi v tomto problému nepomohl.Tam jsem se dozvěděla,že se jedná o podvod.Tak Vás prosím o pomoc.
S pozdravem a přáním hezkého dne
Lucie Lehečková


Produkt

Samsung galaxy S3 neo, číslo modelu-GT-I9201I,verze základního pásma -I9301IXXUAPG1, verze jadra-3.4.0-6004186 dpi@SWHD7517, číslo sestavení-KOT49H.I9301IXXSAPG5, imei-358316067813137, sériové číslo -RV1613QC36Z


Požadované řešení

Požadují vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 08:15, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.5.2017 13:53, před 8 lety

Dobrý den paní Lehečková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.5.2017 12:28, před 8 lety


Lucie Lehečková

Dobrý den,všechny náležitosti jsem poslala na Vámi všechny uvedenou e-mailovou adresu.
Děkuji Lucie Lehečková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 07:14, před 8 lety

Stížnost nyní přeřazujeme na společnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 13:16, před 8 lety

Dobrý den paní Lehečková,


děkujeme za uvedení informací.


Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2017 14:16, před 8 lety


Lucie Lehečková

Stále čekáme na vyjádření společnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:38, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.