Počet nahlášených stížností: | 28 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Operátor neustále zapíná službu automatický dokup dat , po vyčerpání jakéhokoliv datového balíčku, automaticky zapne službu automatický dokup dat 50MB za 10 Kč ,bez souhlasu uživatele SIM karty.za poslední dva měsíce mě tak obrali o 230 Kč, reklamace vrácení kreditu zamítli s odůvodněním,že jsem data vyčerpal,oponoval jsem jim, že jde neobjednanou službu, proto nic platit nechci,bez reakce.
Dne 22.5.2017 operátor spustil nové datové balíčky, u balíčku Internet EXTRA 5GB dat není uvedeno v nabídce,že k zakoupení balíčku nelze použít bonusový kredit, tato informace pouze schovaná v častých dotazech :odstavec 2x více kreditu - internetové balíčky u kterých lze uplatnit bonusový kredit, dochází tím ke klamání zákazníků. Tato informace není uvedena ve všeobecných podmínkách
vrácení kreditu,změna služby internet extra
|
Tweet |
Pokud se spotřebitel domnívá, že mu byla data neoprávněně účtována bez jeho souhlasu, doporučuje daný postup u operátora reklamovat. Zůstanou mu tak zachována práva a lhůty pro případné vedení řízení o námitce proti vyřízení reklamace před příslušným správním orgánem (ČTÚ).
Český telekomunikační úřad považuje automatickou aktivaci služby „Data nad rámec balíčku“ za agresivní obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele, neboť spotřebitelům je účtována cena služeb, které si výslovně neobjednali. Užitím agresivní obchodní praktiky došlo či mohlo dojít k zásahu do majetkové sféry všech zákazníků, kteří využívají datový tarif.
Nesouhlasí-li tedy spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.