Společnost


Tesco Mobile ČR s.r.o.

Počet nahlášených stížností:28
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16220Služba automatický dokup dat, nové internetové balíčky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2017, před 8 lety

Aleš Sikora

Znění stížnosti

Operátor neustále zapíná službu automatický dokup dat , po vyčerpání jakéhokoliv datového balíčku, automaticky zapne službu automatický dokup dat 50MB za 10 Kč ,bez souhlasu uživatele SIM karty.za poslední dva měsíce mě tak obrali o 230 Kč, reklamace vrácení kreditu zamítli s odůvodněním,že jsem data vyčerpal,oponoval jsem jim, že jde neobjednanou službu, proto nic platit nechci,bez reakce.

Dne 22.5.2017 operátor spustil nové datové balíčky, u balíčku Internet EXTRA 5GB dat není uvedeno v nabídce,že k zakoupení balíčku nelze použít bonusový kredit, tato informace pouze schovaná v častých dotazech :odstavec 2x více kreditu - internetové balíčky u kterých lze uplatnit bonusový kredit, dochází tím ke klamání zákazníků. Tato informace není uvedena ve všeobecných podmínkách


Požadované řešení

vrácení kreditu,změna služby internet extra


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 09:26, před 8 lety

Pokud se spotřebitel domnívá, že mu byla data neoprávněně účtována bez jeho souhlasu, doporučuje daný postup u operátora reklamovat. Zůstanou mu tak zachována práva a lhůty pro případné vedení řízení o námitce proti vyřízení reklamace před příslušným správním orgánem (ČTÚ).

Český telekomunikační úřad považuje automatickou aktivaci služby „Data nad rámec balíčku“ za agresivní obchodní praktiku podle zákona o ochraně spotřebitele, neboť spotřebitelům je účtována cena služeb, které si výslovně neobjednali. Užitím agresivní obchodní praktiky došlo či mohlo dojít k zásahu do majetkové sféry všech zákazníků, kteří využívají datový tarif.

Nesouhlasí-li tedy spotřebitel s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 14:16, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.