Společnost


TV Prodaja d.o.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16221Nemožný kontakt pro vrácení zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 26 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2017, před 8 lety

Ludmila SKOUPILOVá

Znění stížnosti

z tel.čísla 778169817 v 11:48 při ověření oobjednávky není možno se dovolat zoět a operátorka říká že číslo neexsistuje.Co prosím dělat v tom případě?


Produkt

Jedná se o krém proti vráskám s hadím jedem VIPER VENOM aktiv.Byla mi přitom doručena příručka navod na cvičení v angličtině kterou jsem si neobjednala a fakturována částkou 1632,25 Kč.Já anglicky neumím akrém byl fakturován ya 339,- Kč.Celkem fa 2.220 Kč s DPH.fa vystavena Martou Hurtovou 24. 4. 2017 zboží je možno vratit v rámci 44 dní distributorem CZ je Jakub.Novak@prijemnenakupovani.com Olomoucká 612/34 783 35 Horka nad Moravou.


Požadované řešení

Ráda bych zboží vrátila a požádala o vrácení peněz.jsem starobní důchodce aje to pro mne 14.denní živobytí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.5.2017 10:01, před 8 lety

Zavázala-li se společnost, že vrátí spotřebitelce přijaté peněžní prostředky, nebude-li s výrobkem spokojená v určité lhůtě po převzetí zboží, je povinna svému závazku dostát.

Pokud si spotřebitelka od společnosti objednala pouze krém, jedná se v případě zaslané a zpoplatněné anglické publikace o neobjednané plnění ve smyslu ustanovení § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále rovněž "OZ"). V takovém případě není povinností spotřebitele neobjednané zboží platit či je zasílat zpět na své náklady.

Vyžadování úhrady ceny neobjednaného zboží je agresivní obchodní praktikou podle ustanovení § 5b a přílohy číslo 2 písm. f) zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele (dále rovněž "ZOS"), kterou pokutuje Česká obchodní inspekce, pokud se jedná o tuzemský podnikatelský subjekt. V tomto případě se však jedná o subjekt zahraniční ze Slovinska, tedy v rámci Evropské Unie, proto doporučujeme spotřebitelce pro případ nevyřešení situace v rámci smírného řešení sporů, obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitelka rovněž obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 21:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.