Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Na základě zakoupení kuponu na seznam.tip jsme získali dřevěnou postel z masivní borovice, vnitřní rozměr 90, 120, 140 nebo 160 × 200 cm, pěnovou matraci o výšce 14 cm a laťkový rošt. Barva borovice.Vzhledem k tomu, že se situace v rodině změnila, snažila jsem se už před objednáním spojit s pí.Doskočilovu a domluvit se stornování. Pí. Doskočilová se bohužel zapírá a po telefonu nechce nic řešit,zahájili jsme tedy e-mailovou komonikaci, která k ničemu nevedla. Pí. Doskočilová tvrdila,že jí obtěžujeme a ať uděláme objednávku, to jsme učinili a očekávali doručení postele. Vzhledem k tomu, že řidič přivezl postel a matraci,která byla v šíři 180cm, rozhodli jsme se využít práva vrátit zboží ve 14 denní lhůtě. Toto jsme sdělili i řidiči, který nám dal podepsat formulář,do kterého jsme uedli, že odstupujeme od smlouvy,řidiš nám neumožnil zhotovení fotodokumentace,matraci dosti nevhodným způsobem naložil zpět do auta. Vše jsme začali řešit s pí.Doskočilovou,která nechce uznat doklad od řidiče nebo si to alespoň myslím, protože stále tvrdí, že jsme zásilku nepřevzali. Na základě Vašich rad jsme pí.Doskočilovou kontaktovali a požadovali návrh řešení-vše zbytečné.Proto bych ráda požádala o pomoc touto cestou.
Dřevěná postel z masivní borovice, vnitřní rozměr 90, 120, 140 nebo 160 × 200 cm, pěnovou matraci o výšce 14 cm a laťkový rošt. Barva borovice.
Odstoupení od smlouvy a navrácení kupní ceny. 4690 - 340 za dopravu.
Tedy částku 4350 Kč.
|
Tweet |
V případě, že lze doložit, že došlo k převzetí a ihned bylo odstoupeno, je povinností prodejce do 30 dnů dle § 53 odst. 10 občanského zákoníku vrátit všechny zaplacené finanční částky. Spotřebitel pouze hradí dopravu k prodejci zpět. V případě, že nejsou uhrazené částky vráceny ve výše uvedené zákonné lhůtě, je prodejce v prodlení dle § 517 občanského zákoníku a spotřebitel krom jistiny může žádat i úroky z prodlení.
Dobrý den,
na základě objednávky na set postele, matrace a roštu v rozměru 180x200 cm, která u nás byla provedena na pí. Horákovou dne 15.11. 2013, jsme po předběžné telefonické domluvě snažili doručit dne 25.11.2013. Zákaznice ovšem po potvrzeném termínu dodání zboží nepřevzala, resp. odmítla převzetí zboží.
U přepravní firmy jsme se informovali ohledně dokladu o převzetí zboží, bohužel nám však žádný doklad nebyl předán a ani žádné potvrzení o zaplacení částky za dopravu a doplatek rozměru, kterou by zákaznice musela uhradit při převzetí zboží.
Veškeré reklamace, tedy i situaci pí. Horákové řešíme komunikací e-mailem z důvodu archivace historie e-mailové komunikace, aby později nemohlo dojít k rozporu a vše bylo písemně doloženo. Zákaznici bylo na všechny e-maily odpovězeno.
Zákaznici se nezapírám, mám více firem a nemohu stále sedět v jedné kanceláři. Na veškeré e-maily jsem odpověděla a situaci vysvětlila. Z naší strany nedošlo k žádnému pochybení.
Děkuji za možnost se k problému vyjádřit.
S pozdravem
Žaneta Doskočilová
Dovozuje se, že pokud lze odstoupit po převzetí zboží, mělo by být platné i odstoupení učiněné před jeho převzetím. V případě, že před odstoupením již došlo k odeslání zboží, hradí spotřebitel prodejci náklady, které mu vznikly marným zasláním. Zároveň pokud došlo k dohodě s přepravcem, že zboží vezme zpět a na předávací protokol je zapsáno, že je odstoupeno, vyplývá z toho jednoznačná vůle pro odstoupení od smlouvy.
Hodnocení:
Komentář: Na firmu bude podáno trestní oznámení.