Počet nahlášených stížností: | 559 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, dna 22.5.2017 som na zaklade udajov k platbe uhradila pod VS 1100055200 sumu 13,99 Eur. Neprisla mi ziadna odpoved k zaevidovaniu objednavky ci prijatiu platby. Na web.stranke postovne zdarma som 23.5.2017 vytvorila ticket s otazkou k mojej objednavke, avsak doposial bez odozvy.
Ziadam o storno objednavky a vratenie platby späť na účet z ktoreho platba odisla.
Dakujem Derevencova
2x fidget spinner á 6,99 Eur
Vrátenie peňazí späť na účet.
|
Tweet |
V případě uzavření kupní smlouvy prostřednictvím prostředku komunikace na dálku, v tomto případě na internetu, umožňuje zákon kupujícímu spotřebiteli od kupní smlouvy odstoupit bez udání důvodu, a to až do 14 dní od převzetí věci, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen "občanský zákoník"). Jelikož je odstoupení umožněno až do 14 dní od převzetí věci, logicky a spravedlivě z toho vyplývá, že je možné odstoupit již před převzetím věci, jak i výslovně stanoví harmonizační zákonná úprava Evropské unie, konkrétně bod č. 40 předmluvy směrnice č. 2011/83/EU, o právech spotřebitele.
Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Nereaguje-li prodávající na elektronickou komunikaci, je vhodné zaslat odstoupení od smlouvy písemně, nejlépe doporučeně s dodejkou (doporučujeme ponechat si kopii odstoupení).
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou prostřednictvím naší služby, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
prosím, obraťte se s dotazem na náš zákaznický servis, situaci s Vámi vyřešíme:
https://postovnezdarma.cz/helpdesk
Hezký den přeje
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Dobry den vas odkaz ma smeruje na vytvorenie tiketu. Objednavku robilo 11r.dieta cez mobil, neviem co vsetko zadal/nezadal. V mojom konte tato objednavka 1100055200 nie je. Tym padom neviem ako mam odstupit od zmluvy. Nemyslim si, ze je nutne vyplnovat vas tiket. Vyjadrila som sa Vam v maili, ze od zmluvy odstupujem. Preto som toho nazoru, ze ako vyjadrenie tejto vole Vam to musi stacit.
Dakujem za bezodkladne vybavenie. S pozdravom, Derevencova
Dobrý den,
částka 13.99 € byla poukázána na Váš účet dne 17.6.2017. Peníze by tedy již měly být v pořádku u Vás.
Hezký den přeje
Lucie Mrázová
Zákaznický servis PoštovnéZDARMA.cz
Žádáme spotřebitelku o potvrzení výše uvedeného a o případné uzavření stížnosti.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.