Počet nahlášených stížností: | 99 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Matka uzavřela distančním způsobem rámcovou smlouvu na 3 odběrná místa. Dodávky elektřiny na 2 roky. Prodejce matku nepoučil o odstoupení od smlouvy a ceníku poplatku. Netransparentní smlouvu jsme vypověděli. Arogantní Comfort nereagoval na žádný dopis nebo email. První dodávka měla začít až 18.01.2018. Nárokují si poplatek, ačkoliv žádné plnění nenastalo. Smlouva má navíc právní vadu! Jeden byt patří mně, doložil jsem to dokladem. Bez odezvy, telefon nebo email-nic! Mimo vystavené smyšlené faktury. Jak je přimět ke komunikaci a vynutit si vrácení udělené plné moci?
dodávky energií
Vzhledem naší snaze se domluvit na kompromisu a arogantním postoji Comfort Energy chceme zaplatit pouze za odebranou sadu úsporných žárovek v ceně 2000 korun. Svou netransparentností mně okradli o dost času.
|
Tweet |
Uzavřela-li spotřebitelka smlouvu o dodávkách energií mimo obchodní prostory společnosti nebo za pomoci prostředku umožňující komunikaci na dálku (telefon, internet), může spotřebitelka od této smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dnů od uzavření smlouvy bez udání důvodu. Pokud tato lhůta již uplynula, může spotřebitelka smlouvu bezplatně vypovědět až do 15 dní od zahájení dodávek energií. Výpovědní doba v takovém případě činí 15 dnů a počíná běžet prvním dnem měsíce následujícího po doručení výpovědi. Podle názoru, který zastáváme, je na základě logického výkladu § 11a odst. 3 energetického zákona smlouvu možné vypovědět i před zahájením dodávek (bylo by absurdní, pokud by spotřebitelka musela čekat, než jí společnost začne dodávat elektřinu nebo plyn). Po uplynutí výpovědní lhůty se závazek ruší a společnost nemůže s takovýmto ukončením spojovat žádnou sankci. Požadavek na doplacení ceny žárovek se snaží spotřebitelku od užití jejího zákonného práva odradit. Poplatek proto považujeme za neoprávněný.
Žádá-li společnost deaktivační poplatek neoprávněně, má spotřebitelka možnost také kontaktovat Odbor právní ochrany spotřebitele při Energetickém regulačním úřadu. Více informací o Odboru právní ochrany spotřebitele je možné vyhledat na webové adrese www.eru.cz/odbor-pravni-ochrany-spotrebitele.
Dobrý den, pane Lukaci,
výše uvedený požadavek neobsahuje identifikační údaje vztahující se k zákaznickému účtu. Prosím o jejich doplnění, následně Vám obratem poskytnu bližší informace.
Děkuji za pochopení.
S pozdravem a přáním příjemného dne
Monika Schneiderová
CE
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.