Počet nahlášených stížností: | 65 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V lednu 2017 jsem zakoupila mobilní telefon LENOVO VIBE S1 LITE. Po měsíci používání mě praskl displej při nabíjení a taky se vytvořili malé prasklinky po obrazovce.
Reklamaci mě nechtěli vůbec na prodejně Euronics Zlín příjmout , ale po dlouhé debatě mě nakonec telefon na reklamaci přijali a poslali do autorizovaného servisu.
Po 14 dnech poslali tel. zpět s vyjádřením že jsem si tel.mechanicky poškodila sama.Vůbec nezkontrolovali jestli se třeba tel. nepřehřívá.Tak jsem si domluvila ještě jednu reklamaci aby tel.podrobněji prozkoumali, jestli se nepřehřívá a jestli je bezpečný, ale dostalo se mě po týdnu stejné vyrozumění, že jsem si telefon sama mechanicky poškodila.Momentálně při nabíjení prasklinky přibívají, nevím jestli je telefon bezpečný tak ho radši ani nepoužívám.
Lenovo VIBE S1 Lite
Požaduji vrácení peněz.
|
Tweet |
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit, neboť její reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.