Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16238Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 16 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.05.2017, před 8 lety

Jaroslava Routová

Znění stížnosti

Dobrý den, 17.1.2017 jsem u společnosti MT-nábytek učinila objednávku č. 2017107228 - objednána byla obývací stěna a postel z masivu. Celá dodávka byla zpožděná a u stěny chyběly díly. Po nahlášení však byly chybějící díly zaslány, ale o pět dní později praskla bočnice postele. Jedná se o postel : 044-P-2282 Jednolůžková postel Tailery - masiv
Rozměr ložné plochy: 100 x 200 cm
Moření korpus: bílá
Nahlásila jsem 26.2. reklamaci na prasklou bočnici, kterou společnost MT-nábytek neuznala. Po našem nesouhlasu neuznání reklamace zaslala mnou zaslanou fotku prasklé bočnice výrobci, který tuto závadu v rámci reklamace konečně dne 22.3.2017 uznal a to pod číslem 20173875. Ovšem reklamace vyřízena není, protože než výrobce zaslal novou bočnici, tak společnost vyhlásila insolvenci. Nebo je nový díl od výrobce někde ve skladu bývalého MT-nábytku, ale nikdo se již nezabýval zasláním na adresu a vyřízením reklamace. Od doby vady bočnice na posteli nemůže nikdo spát a nyní si s tím nevím rady. Přece nevyhodím kvůli bočnici celou novou postel, ale bohužel svou funkci neplní. Jsem již několik let v důchodu a jakékoliv vyřizování je pro mne již dost složité, ale budu moc ráda, když bude reklamace vyřízena, nebo poraďte, co pro to mohu udělat. Děkuji : Jaroslava Routová


Produkt

reklamace prasklé bočnice zakoupené postele z masivu - jednolůžková postel Tailery, masiv, ložná plochu 100x200 cm, bílá, 044-P-2282, reklamace č. 20173875


Požadované řešení

Ráda bych obdržela novou bočnici postele, kterou výrobce v rámci záruky uznal.Teprve potom bude postel použitelná a bude plnit svou funkci.Reklamace č. 20173875 - nahlášená 26.2., - uznaná výrobcem 22.3.2017.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 09:30, před 8 lety

Spotřebitelce doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=3DC41B5451C94A839ACAE042F7DE2AC4). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese: http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Buď je tedy potřeba počkat na správce insolvenčního řízení, který následně bude všechny reklamace řešit nebo by se spotřebitelka rovněž mohla zkusit domluvit přímo s výrobcem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 08:02, před 8 lety

Spotřebitelka doplnila svoji stížnost o následující dodatek : K nevyřízené reklamaci prasklé bočnice postele vedené pod č. stížnosti 16238 - včera mi praskl rošt postele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 13:20, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.