Společnost


Šubert Tomáš

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1624Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 29 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
10.12.2013, před 11 lety

Antonín Rotter

Znění stížnosti

Dne 11.11.2013 objednána na www.gamersgate.cz PC hra FIFA 2014 v hodnotě 928 Kč. Objednávka č. 1158 potvrzena prodejcem se zasláním údajů k platbě. Objednávka zaplacena předem převodem z účtu dne 14.11.2013 na správný účet se správným variabilním symbolem (zkontrolováno).
Zboží doposud nedodáno, prodejce absolutně nekomunikuje. Zaslán email s dotazem na stav objednávky - bez odpovědi. Provedeno 10 marných pokusů o telefonní spojení, telefon okamžitě padá do schránky. Na záznamníku zanechán vzkaz bez odpovědi.
Na adrese uvedené jako sídlo firmy jsem žádnou takovou firmu nenašel.
A.Rotter


Produkt

PC hra FIFA 2014, cena 928 Kč.


Požadované řešení

Žádám o zrušení objednávky a vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 09:37, před 11 lety

Prodejce (dlužník) je povinen plnit svůj dluh (dodání zaplaceného zboží) řádně a včas.
Pokud dlužník neplní řádně a včas, tak je v prodlení dle § 517 odst.1 občanského zákoníku.
Jestliže svůj dluh (dodání zboží) nesplní ani v dodatečné přiměřené lhůtě věřitelem mu poskytnuté, má věřitel (kupující) právo od smlouvy odstoupit dle § 517 občanského zákoníku.
Odstoupením od smlouvy se smlouva od počátku ruší a strany jsou si povinny vydat vše, co smlouvou nabyly dle § 48 občanského zákoníku.
Prodejce je tedy povinen vrátit nejčastěji finanční částku a kupující zboží, pokud jej obdržel.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2014 17:23, před 10 lety

Subjekt Šubert Tomáš se rozhodl nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitel má nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.