Počet nahlášených stížností: | 5 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Reklamoval jsem vadnou GPS - vypadává za jízdy - mobil ztrácí signál.
Po první reklamaci mi byl telefon zaslán s vyjádřením, že se závada neprojevila a že telefon je v pořádku. Okamžitě jsem telefon zaslal zpět se záznamem prokazujícím výpadky GPS. Po třech týdnech jsem telefon obdržel s tím, že závada se projevila ale neuznává se z důvodu mechanického poškození telefonu na levý horní roh.
Telefon není nikterak poškozený. Závadu má prý pan Martínek zdokumentovanou, ale tyto dokumenty mi nechce poskytnout.
NA telefon mi zrušil kompletně záruku.
Telefon není ani rok starý.
Telefon: Xiaomi Redmi 3 2GB/16GB. k´d:329/CER. Datum koupě:15.7.2016
Opravu telefonu, vrácení peněz, druhý telefon - je mi jedno, která varianta
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci. Ceny znaleckých posudků se mohou lišit, proto spotřebiteli doporučujeme kontaktovat více soudních znalců a poměřit cenové nabídky, za kterých jsou ochotni znalecký posudek vypracovat.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.