Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
1.8.2015 jsem si zakoupila koženou peněženku v ceně 899kč,v prodejně Humanic v Olimpii v Plzni. Po nějaké době se mě na boku peněženky začal rozjíždět zip. Také se mi začal párat zip na mince, které mi vypadávaly pri každém otevření peněženky! Reklamace mě byla po měsíci zamítnuta,bez důvodu,proč, prý manažerem prodejny,ani ji nikam neodeslali na posouzení, myslím, že tohle jednání je neprofesionální, tohle je na ČOI ,nevím proč se takhle jedná se zákazníky, peněženka je v záruční době ,tak žádám o kladné vyřízení mé reklamace. S pozdravem Slavíčková, Plzeň.
Kožená peněženka č.artiklu : 8 - 40 - 80 - 3017 - 0
Odstoupení od smlouvy, vrácení peněz.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží je vadné. Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.