Společnost


McSecure

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16251Neoprávněné stržení peněz za neobjednanou službu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 25 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2017, před 8 lety

Slavomíra Nosalová

Znění stížnosti

Dobrý den,
za údajné zakoupení ochrany pro telefon před viry, malwarem a spywarem díky
antiviru McSecure který jsem nechtěla, a ani jsi nejsem vědomá, že by jsem ho zakoupila, mi bylo strženo 99,-, následně se každý týden v pravidelných intervalech a stejný čas strhává 99,-.

U mobilního operátora jsem blokovala platby třetí straně, ale chci vrátit stržené peníze a zajistit, že je služba vypnutá a už nikdy si nic neoprávněně nestrhnete.


Výpis z vyúčtování:

29.4. ;12:04:58 ;90319099; SMS platba - různé; 99,00 Kč
6.5. ;12:08:40 ;90319099; SMS platba - různé; 99,00 Kč
13.5. ;12:06:23 ;90319099; SMS platba - různé; 99,00 Kč
20.5. ;12:07:49 ;90319099; SMS platba - různé; 99,00 Kč


Požadované řešení

Navrácení peněz, reakce zprostředkovatelské firmy, uvedení možnosti vyřešení problému, aby se již neopakoval, jelikož cílová skupina je mládež do 15let.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2017 14:24, před 8 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebitelce dodal, ačkoli si ji spotřebitelka neobjednala, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/. Spotřebitelka může také žádat náhradu škody, která jí vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 23:11, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.