Společnost


HECHT MOTORS s.r.o.

Počet nahlášených stížností:147
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 30 stížnostech.

#16252Reklamace prasklé rukojeti benz. vyžínače

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 16 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2017, před 8 lety

Martin Šedina

Znění stížnosti

Dobrý den,
Zakoupil jsem motorový vyžínač HECHT 130 R. Dorazil v pořádku, neporušený , ale již při montáži došlo k prasknutí přídavné rukojeti, v horní části objímky, naproti šroubovému spojení. K rozlomení došlo poměrně malou silou, při pokusu jí nasadit na nosnou trubku - dle mého názoru vada materiálu (při vybalení nebyly zjevné žádné známky poškození). V reklamaci 17.5.2017 byla přiložena fotografie+faktura.


Produkt

benzínový vyžínač HECHT 130 R


Požadované řešení

výměna prsklé rukojeti za novou


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2017 14:28, před 8 lety

Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.

Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.6.2017 07:21, před 8 lety

Dobrý den,
k reklamaci se bohužel nemůžeme vyjádřit, neregistrujeme žádnou reklamaci prasklé rukojeti HECHT 130 R od zákazníka Martina Šediny, Stejně tak neevidujeme ani žádnou objednávku od uvedeného zákazníka. Je proto pravděpodobné, že zákazník zakoupil, nebo objednal uvedený stroj u některého z našich partnerů, nebo autorizovaných distributorů a následnou reklamaci vyřizoval u prodejce, u kterého zboží zakoupil.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2017 08:36, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 10:57, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.7.2017 15:30, před 8 lety

Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:

"Reklamovaná závada nebrání (omezenému) používání stroje, ale nemám čas se tím dále zabývat. Zkušenost s reklamací u firmy Hecht byla přesto užitečná-nikdy více si už jejich produkty nepořizovat, podobné zkušenosti mají i lidé z okruhu mých přátel a kolegů. Na trhu je široká škála kvalitnějších produktů i firem, které jsou v jednání se zákazníky podstatně vstřícnější."

Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.