Počet nahlášených stížností: | 147 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
Zakoupil jsem motorový vyžínač HECHT 130 R. Dorazil v pořádku, neporušený , ale již při montáži došlo k prasknutí přídavné rukojeti, v horní části objímky, naproti šroubovému spojení. K rozlomení došlo poměrně malou silou, při pokusu jí nasadit na nosnou trubku - dle mého názoru vada materiálu (při vybalení nebyly zjevné žádné známky poškození). V reklamaci 17.5.2017 byla přiložena fotografie+faktura.
benzínový vyžínač HECHT 130 R
výměna prsklé rukojeti za novou
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li to možné, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).
Dobrý den,
k reklamaci se bohužel nemůžeme vyjádřit, neregistrujeme žádnou reklamaci prasklé rukojeti HECHT 130 R od zákazníka Martina Šediny, Stejně tak neevidujeme ani žádnou objednávku od uvedeného zákazníka. Je proto pravděpodobné, že zákazník zakoupil, nebo objednal uvedený stroj u některého z našich partnerů, nebo autorizovaných distributorů a následnou reklamaci vyřizoval u prodejce, u kterého zboží zakoupil.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Reklamovaná závada nebrání (omezenému) používání stroje, ale nemám čas se tím dále zabývat. Zkušenost s reklamací u firmy Hecht byla přesto užitečná-nikdy více si už jejich produkty nepořizovat, podobné zkušenosti mají i lidé z okruhu mých přátel a kolegů. Na trhu je široká škála kvalitnějších produktů i firem, které jsou v jednání se zákazníky podstatně vstřícnější."
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.