Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes 26.5.jsem koupila v Billa Kamenice - Praha-východ kuřeci křidelka Vocilka balickovana v akci za 59.20 -1.041 kg s trvanlivosti do 30.5. Ihned po příjezdu domu cca 15min jsem je otevřela abych je namarinovala a velmi silne páchnou. Protože se mi tato nepříjemnost nestala v Kamenici poprve jsem nucena se ozvat. Učtenku bohužel nemam tudiš nebudu zboží reklamovat, ale bylo by záhodno tam udělat pořádek. Děkuji Košťálova
Řádná kontrola a úklid!!!
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Spotřebitelka by v tomto případě měla nárok na dodání nové věci bez vad, a nebylo-li by to možné, má nárok na odstoupení od smlouvy. K uplatnění reklamace není potřeba předložit doklad o zaplacení. Je však ale nutné prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího.
Spotřebitelka může také podat podnět Státní veterinární správě, která vykonává dozor v oblasti potravin živočišného původu, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.