Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:708
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#16257Reklamace - peníze nemám zpět

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 7 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2017, před 8 lety

Dana Málková

Znění stížnosti

Dobrý den

Dne 11.4.2017 jsem předala mobilní telefon do reklamace, 11.5.2017 jsem se byla přeptat na stav. Na prodejně nemohli najít mobil, nakonec se našel. Nevěděli jak sepsat náležitosti k vyřízení reklamace, mobil nebyl opraven. Chápu to každý se učí, tak jsme se dohodli, že tiskopis připraví a dají mi telefonicky vědět. Na prodejně mi řekli, že peníze přijdou na můj účet. Volala jsem na linku 24.5.2017, kde mi řekli, že mám počkat a v systému nebylo ani zapsáno. Když jsem volala opětovně druhý den, na lince mi operátor slíbil, že situaci prověří. Dnes 26.5.2017 mi pán volal, že peníze odešlou příští týden. Nelíbí se mi to, mohu se proti tomu nějak bránit. Nemá být reklamace vyřízena celá do 30 dnů.Vyjádření je, že na základě servisního listu odsouhlasen nárok na odstoupení od KS z důvodu nedostupnosti náhradního dílu potřebného pro opravu. Nemám mobil a ani své peníze.

Děkuji za odpověď


Produkt

VODAFONE SMART ULTRA6 White


Požadované řešení

Vrátit peníze- je mi to líto,ale raději zřejmě koupím mobil jinde. Mobil jsem chtěla zakoupit hned na prodejně, ale bohužel nefungoval systém. Stejně tak jako při podání reklamace, měla jsem pouze potvrzení s razítkem na papíře o přijetí do reklamace.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 10:15, před 8 lety

Bylo-li odstoupeno od kupní smlouvy, ruší se smlouva od počátku a společnost je povinna spotřebiteli vydat přijaté peněžní prostředky. Pokud společnost nevrátí peněžní prostředky ani ve lhůtě, kterou jí spotřebitel stanovil, zadržuje tyto peněžní prostředky neoprávněně. V takovém případě by se jednalo o bezdůvodné obohacení, neboť společnost se obohatila na základě právního důvodu, který ale odpadl. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Více informací ohledně výzvy k vydání bezdůvodného obohacení je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3510/vyzva-k-vydani-bezduvodneho-obohaceni.

Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2017 10:55, před 8 lety

Hezký den, paní Málková,

omlouvám se Vám za potíže při vyřízení reklamace.

Podle Vašeho popisu to vypadá, že jsme už vše opravili a zadali poslání peněz. Tomu by odpovídala i lhůta, protože platby odcházejí vždy hromadně, víc to urychlit neumíme. Pokud byste peníze v nejbližších dnech nedostala, můžete kontaktovat přímo kolegy z Reklamačního oddělení, a to přes https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/. Věřím ale, že to nebude nutné a platba už v pořádku dorazí.

Přeji Vám pěkný den.

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
30.5.2017 20:53, před 8 lety


Dana Málková

Dobrý den,

platba stále není připsána na mém účtu. Jaká lhůta, reklamace byla podána dne 11.4.2017 a je konec května. Na vyřízení reklamace si myslím je 30 dnů.

Hezký den

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:42, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.