Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#16258Neuznaná třetí reklamace pro stejnou vadu MT

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 27 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.05.2017, před 8 lety

Eva Kňourková

Znění stížnosti

Dobrý den,

3. 8. 2015 jsem na prodejně CZC ve Velkém Meziříčí zakoupila MT Sony Xperia e4g White, IMEI: 359603062052996, Model: E2003.

Dne 29. 9. 2015 jsem uplatnila první reklamaci z důvodu „zamrzání dotykové plochy“. Reklamace byla vyřízena opravou MT.

Pro opakovanou závadu „Zamrzání dotykové plochy“ jsem musela dne 30. 7. 2016 MT reklamovat opět, navíc se objevila i další vada a to, že “MT se nenabíjí“. Tyto závady byly zaneseny také do protokolu v kamenné prodejně CZC. Avšak v protokolu (byl mi předán při vyzvednutí reklamace) servisu Arvato Bertelsmann, který MT zkoumal, byla uvedena pouze jedna z výše uvedených vad, a to: „Nenabíjí – trvale“. Zcela chybí informace o vadě dotykové plochy.

Nicméně v závěru protokolu této 2. reklamace servis uvádí: „Problémy (zamrzá v menu) byly způsobené vadou SW. Vada byla odstraněna přehrátím SW, Test baterie – OK. Obnovení továrních nastavení, SW verze firmware v souladu s požadavky výrobce. MT vykazoval 1 odstranitelnou vadu (SW). Zákazníkem popsané vady (nenabíjí) se v průběhu testování neprojevily. Vada příslušenství – výměna nabíječky a doplnění USB kabelu. Reklamace byla tedy uznána.

Dne 6. 5. 2017 jsem uplatila 3. reklamaci (z důvodu výskytu třetí stejné vady MT - špatná reakce dotykové plochy), popis vady v reklamačním protokolu CZC - „MT se nabíjí pomalu, MT často signalizuje nabíjení, ale přitom se nenabije, spíše se ještě vybije. Špatně reaguje dotyková plocha“. Servis Arvato opět do svého protokolu uvedl pouze jednu vadu - „Nízká pohotovostní doba trvalá, pohotovostí doba je příliš krátká nenabíjí". Opětovně chybí informace o vadě špatně reagující dotykové plochy MT.

Konečné stanovisko servisu ke třetí reklamaci je „Obnovení továrního nastavení, závada vedena zákazníkem se v průběhu následného testu zařízení v síti se servisní SIM neprojevila. Oprava zařízení nebyla třeba, bylo pouze obnoveno tovární nastavení“. Reklamace zamítnuta.

Na prodejně mi odmítli vyplatit peníze za reklamované zboží s tím, že 3. reklamace není oprávněná a není možné požadovat odstoupení od kupní smlouvy. Reklamaci jsem tedy, ač jsem s ní nesouhlasila, dne 18. 5. 2017 převzala.


Dne 19.5.2017 jsem tuto stížnost zaslala společnosti CZC.cz s.r.o. Dne 26.5.2017 jsem obdržela následující vyjádření:

Dobrý den,
reaguji na Váš email.
V případě, že bylo obnoveno tovární nastavení, nejedná se o opravu.
Je rozdíl mezi vadou softwaru a hardwaru.
V tomto případě tedy nárok na odstoupení od smlouvy nevzníká.
Děkuji Vám za pochopení.
S přáním hezkého dne
Martin Hubáček
Reklamační oddělení

Domnívám se, že pokud servis provedl u třetí reklamace „obnovení továrních nastavení“ jedná se o opravu, tzn. oprávněnou reklamaci. Dále se mi nelíbí, že servis neuvádí do svých protokolů všechny druhy vad, které se na MT objevily.

Děkuji za nápomoc v této věci.


Produkt

MT Sony Xperia e4g White, IMEI: 359603062052996, Model: E2003


Požadované řešení

Odstoupení od kupní smlouvy


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 08:29, před 8 lety

Na žádost společnosti CZC.cz s.r.o. dáváme přednostně prostor pro její vyjádření k podané stížnosti spotřebitele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
24.7.2017 15:26, před 7 lety


Eva Kňourková

Hodnocení:

Komentář: Reklamace mi byla uznána, společnost mi umožnila odstoupit od kupní smlouvy. Děkuji.