Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nákup přes internet. Jde o: opakované reklamace verzo kinzo telefonu,který nenabíjí-teď se vrátil z reklamace,údajně je telefon v pořádku a chyba je v kabelu.Jsem si jista,že je chyba v telefonu,protože kabel jsem vyměnila,i několikrát před odesláním na reklamaci jsme zkoušeli jiné kabely,které na jiných přístrojích (tabletu)bez problému fungují,u telefonu Verzo Kinzo však žádný. Po osmi-9 měsících přestal tel.nabíjet,výměna kabelu nepomohla a tak šel na první reklamaci-vč. příslušenství/nenabíjí, zamrzá/- vyměnili základní desku-reklamace uznána,telefon vrátili do týdne zpět,jenže hned po vrácení nešel-byl tedy poslán na druhou reklamaci vč. příslušenství/nenabíjí/-znovu výměna základní desky-reklamace uznána,přišel a 2 měsíce fungoval, pak šel někdy nabít, někdy ne,vyzkoušeli jsme 6 různých kabelů a tímto způsobem fungoval na všech kabelech,z toho jsme zhodnotili,že je chyba opět v telefonu.Po třetí stejná závada-nenabíjí-ne vždy,chtěla jsem peníze zpět.Reklamace neuznána-chyba prý na naší straně-poškozený kabel.Provedli prý analýzu předchozích reklamací a prý taky chyba na naší straně.Když přišel tel z 3. reklamace a koupili jsme nový kabel,tak při zapojení na nabíječku v zapnutém stavu ukazoval na obrázku baterie otazník a nenabíjel-psala jsem společnosti, ti tvrdí,že za to můžou dělat nějaké aplikace,ať obnovíme tovární nastavení,to jsme udělali,otazník byl na baterce dál,telefon se nenabíjel,až se úplně vybil a teď opět-s novým kabelem, nejde nabít.
VERZO KINZO-IMEI 359112040029282, FCCID:Z2U-KINZO
VRÁCENÍ PENĚZ NA Č.Ú.670100-2209596641/6210
|
Tweet |
Dle §622 odst. 2 občanského zákoníku, může spotřebitel od smlouvy odstoupit jestliže nemůže pro opětovné se vyskytnutí vady po opravě věc řádně užívat. Judikatura Nejvyššího soudu pak stanoví, že se musí jednat o minimálně třikrát stejnou závadu.
Jestliže byla reklamace stejné vady opakovaně uznána, není důvod proč by nyní měl prodejce reklamaci zamítnout. V případě, že i tak vznikne rozpor mezi tvrzením prodejce a kupujícího o povaze a příčině vady, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Společnost Certus Mercatus, s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.