Společnost


Středočeské vodárny, a.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16263Nedoručená faktura a pokuta

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 15 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
27.05.2017, před 8 lety

Marie Geržová

Znění stížnosti

Dobrý den,

23.5.od Veolia resp. její vymahačské firmy Tarakan mi přišla opakovaná upomínka na fakturu na částku 298,-Kč se splatností 20.3. i s administrativním poplatkem 484,-Kč.
Já přitom před tím od Veolia žádnou fakturu ani upomínku nedostala. Většina komunikace probíhala do té doby mailem. Druhou upomínku mi zaslali na trvalé bydliště.

Již 13.5. jsem Veolia poslala 500,-Kč jako zálohu.
Pak jsem 17.5. byla přímo na přepážce, kde mi těchto 500,-Kč snížili o dluh 298,- a 202 Kč- dali na zálohy za květen. Musela jsem také přepsat smlouvu ze svého bývalého nájemníka na sebe. Nicméně prý za dluhy odpovídám jako majitelka tak jako tak.
Administrativní poplatky a pokuty figurují v mé nové smlouvě od 17.5.

Poslala jsem několik mailů Veolia, kde vysvětluji, že jsem zaplatila před tím, než jsem se o faktuře dověděla a že jsem fakturu od nich neobdržela. Dále jsem je žádala o kopii faktury i upomínky.

Při komunikaci s Veolia nic z výše jmenovaného neberou v potaz, ani kopii faktury a upomínky neposlali a požadují, abych zaplatila celou částku od Tarakanu, t.j.782,-Kč, který při nezaplacení vhrožuje soudem.

Jak se mohu bránit dál?

Děkuji
Geržová


Produkt

Veolia voda, nedoručená faktura a nasledné vymáhání


Požadované řešení

Storno administrativního poplatku, případně storno celé faktury. Uznání, že admin. popl je požadován neoprávněně. Zastavení vymáhání od Tarakanu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2017 15:13, před 8 lety

Věřitel (společnost Středočeské vodárny, a.s.) nemůže vymáhat vůči spotřebitelce zaplacení odměny, kterou uhradil inkasní společnosti za vymožení jeho pohledávky (zaplacení administrativního poplatku).

O neexistenci dluhu je vhodné informovat inkasní společnost, která údajnou pohledávku vymáhá. Neexistuje-li dluh spotřebitelky vůči věřiteli, není ani inkasní společnost oprávněna údajnou pohledávku vymáhat. Navíc inkasní společnosti nedisponují žádnými zvláštními pravomocemi oproti běžnému věřiteli.

Byl-li dluh splacen, může spotřebitelka požádat věřitele o vystavení potvrzení o zaplacení dluhu (kvitanci). Takové potvrzení slouží jako důkaz, že byl dluh splněn a tím pádem i zanikl. Věřitel v takovém potvrzení musí vyznačit jméno dlužníka i věřitele, předmět plnění a místo a čas, kde a kdy byl dluh splněn.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 13:06, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.