Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:682
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#16268ZRUŠENÍ PRÉMIOVÉHO ČLENSTVÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 5 dnů 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.05.2017, před 8 lety

Radek Wunderlich

Znění stížnosti

Dobrý den,

tímto chci podat stížnost na vaši společnost Interdate S.A. kvůli nereagování na mé opakované výzvy k ukončení prémiového (placeného členství) včetně smazání celého mého profilu a veškerých plateb s ním spojených. Dorazilo vám ode mě již 5 e mailů (některé i anglicky), dokonce jsem se snažil posílat i vámi uvedený fax a tam se ukázalo, že ten neexistuje. Dne 28.5. 2017 jsem Vám zaslal také e mail s přílohou oscenované žádosti o zrušení mého členství na vašich stránkách C- DATE, čímž jsem prokázal snahu o řádné zrušení mého členství. Jsem si vědom jen o částce na zkušební dobu 99 Kč 25.4.2017 a vy jste mi minulý týden strhli další částku 2394 Kč, o níž jsem neměl vůbec ponětí. To je ale vedlejší. O peníze mi nejde. Jsem schopný akceptovat tuto první částku a budu to brát jako zkušenost, že s podobnými podvodnými stránkami jako jste vy už nechci nikdy nic mít. Touto stížností jen požaduji trvalé zrušení mého prémiového členství, jeho poplatků a to i včetně smazání celého mého profilu a to ihned.


Děkuji za odpověď

Radek W.


Produkt

PRÉMIOVÉ ČLENSTVÍ, PROFIL, POPLATKY


Požadované řešení

Zrušení mého prémiového členství se všemi poplatky s ním spojenými včetně smazání celého profilu a to navždy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.5.2017 08:49, před 8 lety

Pro ukončení smlouvy doporučujeme zaslat společnosti výpověď. V rámci spotřebitelských smluv obecně platí, že zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti. Pokud by tedy společnost záměrně znemožňovala vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy. Výpověď je účinná jejím doručením, nebyla-li sjednána při uzavírání smlouvy výpovědní lhůta. Pokud spotřebitel smlouvu vypověděl, má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska. Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodávajícím.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 10:13, před 8 lety

User ID: 6OK7IO18


Dobrý den,

Tímto Vám potvrzujeme, že výpověď již byla zpracovaná a členství vyprší k datu: 25/11/2017.

Na přislouchajícím uživatelském profilu již žádné další prodloužení neproběhne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2017 10:31, před 8 lety


Radek Wunderlich

Ještě menší detail. Tady mi píšete, že členství vyprší k datu 25/11/2017. Na e mail mi přišlo potvrzení přijetí výpovědi členství a ukončení a že svých služeb mohu využívat do 25/6/2017, po tomto datu bude už členství zrušeno i veškeré poplatky a služby s ním spojené, což je správné datum a k tomuto datu vypovídám členství. Takže datum, které jste uvedli zde je nesprávné a rozhodně neplánuji platit vám částky v podstatě za nic až do listopadu. Členství chci prostě ukončit k datu, jež jste mi uvedli na e mail v potvrzení a s tímto jediným datem souhlasím. Po dni 25. června 2017 od vás nechci už žádné služby a chci moje členství definitivně ukončené, tzn. i s veškerými poplatky s ním spojenými.

Děkuji
R. Wunderlich

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:51, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.