Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#16274Nedoručená balík DR

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2017, před 8 lety

Barbora Panochová

Znění stížnosti

Dobrý den, ráda bych se zeptala, jak je možné, že má Česká pošta neustále problémy s doručením balíků do ruky? Služba je poměrně drahá a "výmluva" typu máme toho moc, nestíháme, nemůžeme to ovlivnit... je opravdu zbytečná.
Objednávám balíky poměrně často, někdy i několik týdne. Téměř u každého balíku DR je problém, zejména pak u těch rozměrově větších a posílaných soukromě (tedy ne od obchodníka).
Nejhorší je, že náklady Vám nikdo nevrátí a nic poštu nenutí se zlepšit. Kdyby museli vrátit celý poplatek v případě, že balík DR nedoručí včas, tak se možná budou snažit, ale takhle...
Když zavolám na pobočku, tak mi řeknou přijďte si stěžovat vedoucí pobočky. Zkusila jsem 3x - většinou vůbec vedoucí nezastihnu (v jekoukoliv denní dobu) nebo mi řekne "je nám líto, ale mi za to nemůžeme". Tak nevím kdo.
Slogan "dnes podáte, zítra dodáme" by možná měli změnit na "dnes podáte a pak už jen čekáte".
Tak jsem si vylila srdce (asi zbytečně) a jdu čekat a modlit se - třeba zítra dorazí...


Produkt

DR0266238860x


Požadované řešení

Vrátit celou částku za nedodrženou službu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2017 18:23, před 8 lety

Oproti službě Balík Na poštu lze v případě služby Balík Do ruky předpokládat, že jej Česká pošta doručí přímo na zadanou adresu nebo se o to alespoň pokusí. Teprve pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud nalezne spotřebitel výzvu ve schránce, ačkoli byl po celou dobu na dané adrese, může na příslušné poště podat reklamaci vadného dodání. Lze také telefonicky požádat o opakované doručení jiný vhodný den, a to zcela zdarma.

Česká pošta výslovně garantuje doručení balíku Do ruky následující pracovní den po podání. Podle Poštovních podmínek pro dodržení této lhůty stačí, když bude adresát daný den vyzván k převzetí zásilky u příslušné pošty, nebo jen to, že zásilka bude k vyzvednutí připravena. To však jedině „v případě, že i přes veškerou snahu o doručení balíku byl pokus o doručení neúspěšný,“ jak je uvedeno na webové stránce www.ceskaposta.cz. I zde je tedy na místě reklamace. Reklamovat lze na kterékoliv poště a spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.