Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Celé řadě uživatelů byl změněn tarif na tarif řady O2 Free, který zhoršuje postavení zákazníka. I přes opakované telefonické odmítnutí změny se operátorů daří uživatele vmanipulovat do "vyjádření souhlasu", když sdělí, že stávající tarif končí a nový, o 50% - 100% dražší je jedinou možností. I přes vyžádání dokumentů pro rozhodnutí písemně, v průběhu telefonátu, automaticky změní tarif a odmítají umožnit odstoupení od smlouvy.
Nemají jednotná pravidla, na každé prodejně aplikují jiné postupy, např. v Praze slíbili smlouvu ukončit, pokud se dostaví zákazník osobně, ale pokud se dostavil na prodejnu v Jihlavě, odmítli to s tím, že bez smluvní pokuty to nelze.
V Jihlavě odmítli i sepsat reklamci na změnu tarifu.
Na infolince poskytují neúplné či nespráné informace, aniž by byli schopni odkázat na relevantní osobu.
Straší tarify O2
Veřejný příslib všem, kterým byl tarif změněn k horšímu, že nebudou dělat obstrukce a každému takovému zákazníkovi umožní odstoupit od smlouvy bez sankcí, zejména tam kde byl výrazně prodloužen závazek. Dále pak akceptování zákona, který vyžaduje max. 20% zbývajících paušálů a ne jednotná pokuta přesahující měsíční paušál.
|
Tweet |
Poskytovatel služby může jednostranně změnit podmínky, musí však účastníka 1 měsíc předem o této změně vyrozumět a umožnit mu ukončit smlouvu do konce této lhůty.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat o této změně účastníka. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy, nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování dle § 63 odst.6 zákona o elektronických komunikacích.
Pěkný den,
v rámci zjednodušení produktového portfolia nabízíme pro zákazníky s rodným číslem a drobné podnikatele a firmy bez rámcových dohod pouze tarify řady FREE: http://bit.ly/12pitHN. Stávající tarify postupně převádíme na nové portfolio. O nutnosti změny informujeme takto dopředu, aby vznikl dostatečný prostor k volbě nového tarifu a také pro to, abychom vám pomohli telefonicky vybrat tarif nový. O změně tarifu, nevyberete-li si z aktuálního portfolia za pomocí pracovníků, či sama, informujeme také dopisem a na vyúčtování za služby. Velice rád se blíže podívám na celou záležitost. Kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/y3Py1L. V aplikaci uveďte telefonní číslo, kterého se dotaz týká.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika
Když nelze ani uplatnit reklamaci v prodejně, těžko lze očekávat, že neoficiálně to půjde.
Stížnost považujeme za uzavřenou s nedosažením dohody.