Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1628Vylákání souhlasu se změnou tarifu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 měsíců 25 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2013, před 11 lety

J. Š.

Znění stížnosti

Celé řadě uživatelů byl změněn tarif na tarif řady O2 Free, který zhoršuje postavení zákazníka. I přes opakované telefonické odmítnutí změny se operátorů daří uživatele vmanipulovat do "vyjádření souhlasu", když sdělí, že stávající tarif končí a nový, o 50% - 100% dražší je jedinou možností. I přes vyžádání dokumentů pro rozhodnutí písemně, v průběhu telefonátu, automaticky změní tarif a odmítají umožnit odstoupení od smlouvy.

Nemají jednotná pravidla, na každé prodejně aplikují jiné postupy, např. v Praze slíbili smlouvu ukončit, pokud se dostaví zákazník osobně, ale pokud se dostavil na prodejnu v Jihlavě, odmítli to s tím, že bez smluvní pokuty to nelze.

V Jihlavě odmítli i sepsat reklamci na změnu tarifu.

Na infolince poskytují neúplné či nespráné informace, aniž by byli schopni odkázat na relevantní osobu.


Produkt

Straší tarify O2


Požadované řešení

Veřejný příslib všem, kterým byl tarif změněn k horšímu, že nebudou dělat obstrukce a každému takovému zákazníkovi umožní odstoupit od smlouvy bez sankcí, zejména tam kde byl výrazně prodloužen závazek. Dále pak akceptování zákona, který vyžaduje max. 20% zbývajících paušálů a ne jednotná pokuta přesahující měsíční paušál.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.12.2013 16:11, před 11 lety

Poskytovatel služby může jednostranně změnit podmínky, musí však účastníka 1 měsíc předem o této změně vyrozumět a umožnit mu ukončit smlouvu do konce této lhůty.
Podnikatel poskytující veřejně dostupnou službu elektronických komunikací nebo zajišťující připojení k veřejné komunikační síti je povinen nejméně 1 měsíc před nabytím účinnosti změny smlouvy uveřejnit informaci o této změně v každé své provozovně a způsobem umožňujícím dálkový přístup. Zároveň je podnikatel povinen informovat o této změně účastníka. Pokud se jedná o změnu podstatných náležitostí smlouvy, nebo změny jiných ustanovení, které vedou ke zhoršení postavení účastníka, je podnikatel povinen prokazatelně informovat účastníka rovněž o jeho právu ukončit smlouvu ke dni nabytí účinnosti této změny, a to bez sankce, jestliže nové podmínky nebude účastník akceptovat. Informaci je podnikatel povinen poskytnout účastníkovi způsobem, který si účastník zvolil pro zasílání vyúčtování dle § 63 odst.6 zákona o elektronických komunikacích.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.12.2013 14:22, před 11 lety

Pěkný den,
v rámci zjednodušení produktového portfolia nabízíme pro zákazníky s rodným číslem a drobné podnikatele a firmy bez rámcových dohod pouze tarify řady FREE: http://bit.ly/12pitHN. Stávající tarify postupně převádíme na nové portfolio. O nutnosti změny informujeme takto dopředu, aby vznikl dostatečný prostor k volbě nového tarifu a také pro to, abychom vám pomohli telefonicky vybrat tarif nový. O změně tarifu, nevyberete-li si z aktuálního portfolia za pomocí pracovníků, či sama, informujeme také dopisem a na vyúčtování za služby. Velice rád se blíže podívám na celou záležitost. Kontaktujte mě pomocí následujícího odkazu: http://bit.ly/y3Py1L. V aplikaci uveďte telefonní číslo, kterého se dotaz týká.
Petr Šimeček
Guru pro Social Media
Telefónica Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
19.12.2013 14:33, před 11 lety


J. Š.

Když nelze ani uplatnit reklamaci v prodejně, těžko lze očekávat, že neoficiálně to půjde.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.8.2014 09:18, před 10 lety

Stížnost považujeme za uzavřenou s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.