Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16281Přepravní podmínky neodpovídající zakoupené jízdence

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2017, před 8 lety

Jana Vydrová

Znění stížnosti

Měla jsem zakoupenou otevřenou jízdenku z Mariánských Lázní do Bratislavy a zpět.Dne 28.8.2017 jsem cestovala zpět z Bratislavy do Mariánských Lázní. Místenka SC byla použita jen do stanice Praha Smíchov ,tam jsme z vlaku vystoupili kvůli,,mimořádné" události. Všichni cestující měli přestoupit do 2 vagónů osobního vlaku!!
V 30 C jsme se mačkali a zastavovali na každé zastávce směrem do Berouna.Zde jsme měli přestoupit na Pendolino. To na nás již nečekalo, my jsme čekali na odjez dalšího vlaku- vlaku vyšší kvality. Před ukončením jízdy nám bylo průvodčím sděleno, že si máme zajít k okénku Českých drah, kde nám poměrnou částku jízdného vrátí, že to na nádražích vědí a mají to v systému jako mimořádnou událost. Dalšího dne jsem se u okénka Českých drah zastavila, paní u okénka o ničem nevěděla, žádala potvrzený lístek od průvodčí(!!), že se něco dělo....V počtu lidí, kteří cestovali, v přepravních (ne)podmínkách, s časovým zpožděním, si to nedovedu představit, snad jsme měli strávit na nádraží další hodiny a lovit razítko.... Vlak s odjezdem z Pardubic v 15,29 měl být M.L. v 18,55 hod,. skutečný čas příjezdu byl cca 21,10 hod.


Produkt

Místenka SC,Ref:540112762962, vlak 506, vůz :1, odjezd :28.5.2017 15:29. nekuřák 82


Požadované řešení

Cena zpětné jízdenky : 1637,0 + místenka 100 Kč + 35 Kč + rezervace:82Kč + 82 Kč

Požaduji vrácení poměrnou část jízdného


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2017 10:51, před 8 lety

Nebude-li cestujícímu vyhověno, má právo podat stížnost. Stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů při České obchodní inspekci je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 18:50, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.