Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:381
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#16282Neprávem stržené peníze za hru, kterou jsem nestáhla

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.05.2017, před 8 lety

Lucie Plíšková

Znění stížnosti

Dne 29.5 se mi v ikonách v telefonu objevila hra FishWK kterou jsem nestáhla. Poté, co jsem na ní klikla za účelem odstranění mi vzápětí přišly 4 sms ve znění:
1. z čísla:90309079:Nakoupili jste VipGift v FishWK za 79CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com

2.z čísla 90309050 :Nakoupili jste VipGift v FishWK za 50 CZK. Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com

3. z čísla : 90309: PAY GPAY2 5876fb71ec4e913f3 29 ..a další čísla. Ve 3 různých sms zprávách.

4. z čísla 90309030: Nakoupili jste VipGift FishWK za 30CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c{globalpay365.com

Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala,je to okrádání slušných lidí. Tomuhle by se mělo zabránit. Chtěla bych své peníze navrátit zpět. Naštěstí jsem zvolila jiný způsob, jak objevenou hru odinstalovat, takže už dál se částky neztrhávali.


Produkt

hra VipGift FishWK


Požadované řešení

Chci navrátit své peníze. Které mi byli strženy za něco co jsem si nenainstalovala, nechtěla a nechci. Proto bych byla ráda, kdyby se mi v součtu ( 30+50+79 =159 CZK ) vrátilo co nejdříve zpět. Děkuju za vyřízení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.5.2017 10:19, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
30.5.2017 12:43, před 8 lety

Dobrý den paní Plíšková,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 11:01, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.8.2017 09:38, před 7 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.