Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dne 29.5 se mi v ikonách v telefonu objevila hra FishWK kterou jsem nestáhla. Poté, co jsem na ní klikla za účelem odstranění mi vzápětí přišly 4 sms ve znění:
1. z čísla:90309079:Nakoupili jste VipGift v FishWK za 79CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c@globalpay365.com
2.z čísla 90309050 :Nakoupili jste VipGift v FishWK za 50 CZK. Dekujeme Vam!
Podpora plateb:c@globalpay365.com
3. z čísla : 90309: PAY GPAY2 5876fb71ec4e913f3 29 ..a další čísla. Ve 3 různých sms zprávách.
4. z čísla 90309030: Nakoupili jste VipGift FishWK za 30CZK. Dekujeme Vam! Podpora plateb: c{globalpay365.com
Jedná se o podvodné stržení peněz,za něco ,co jsem si neobjednala,je to okrádání slušných lidí. Tomuhle by se mělo zabránit. Chtěla bych své peníze navrátit zpět. Naštěstí jsem zvolila jiný způsob, jak objevenou hru odinstalovat, takže už dál se částky neztrhávali.
hra VipGift FishWK
Chci navrátit své peníze. Které mi byli strženy za něco co jsem si nenainstalovala, nechtěla a nechci. Proto bych byla ráda, kdyby se mi v součtu ( 30+50+79 =159 CZK ) vrátilo co nejdříve zpět. Děkuju za vyřízení.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Dobrý den paní Plíšková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.