Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
DOBRY VEČER,UŽ 3MĚSICE NEPOUŽIVAM SVUJ PROFIL NA be2 A STALE MI CHODI UPOMINKY NA ZAPLACENI ČASTKY 25OOKČ,PROSIM O RADU CO STIM MAM DĚLAT,DĚKUJI DAVID ŠIŠMA
ODSTOUPENI OD SMLOUVY
|
Tweet |
Pokud bylo mezi stranami sjednáno poskytování služeb v rámci placeného členství, obsahují obchodní podmínky automatickou prolongaci. Se sjednáním služby mohl spotřebitel souhlasit i s prováděním opětovné platby. Tyto skutečnosti je třeba si ověřit. Pokud budou naplněny, doporučujeme spotřebiteli smlouvu v souladu s obchodními podmínkami prokazatelně vypovědět. Smazání profilu není výpovědí, tím se jen spotřebitel zbavuje možnosti využívat zaplacené služby.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď. Výpověď je účinná jejím doručením a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení poměrné části zaplacených peněžních prostředků za dané období.
Žádat vrácení již zaplacených částek za minulá období by bylo možné pouze v případě, pokud by osoba, která uzavřela smlouvu, prokázala, že nebyla o automatickém prodloužení smlouvy informována, a že nebyla seznámena s cenou poskytované služby.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Žiaľ, neposkytla ste nám žiadne informácie o Vašom členstve. Z tohoto důvodu nejsme schopni komentovat Váš případ. Pokud jste byli v kontaktu s oddělením zákaznického servisu pokračujte komunikaci tam.
dobry den,společnosti be2 jsem nedal souhlas k opakovanemu vip členstvi,takže nesouhlasim aby mi to členstvi pořad prodlužovali,a tu častku nejsu ochoten zaplatit,takže nevim co s tim mam dělat,děkuji za pomoct Sisma David
Pokud by se společnost rozhodla údajnou dlužnou částku vymáhat soudní cestou, musí prokázat, že k tomu má právní důvod, tedy že smlouva byla uzavřena, a že spotřebiteli poskytla všechny potřebné informace (informace musí být uvedeny jasně, viditelně a srozumitelně, nikoliv drobným, lehce přehlédnutelným písmem) a neuvedla jej v omyl.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Vaše Prémiové členství bylo obnoveno automaticky a to dle všeobecných obchodních podmínek Vašeho předplatného.
Pokud jste neměli zájem své členství prodlužovat, bylo jej třeba vypovědět v stanovené výpovědní lhůtě a to nejpozději 4 dny před vypršením časového období, které je automaticky obnovováno,.
Automatické obnovení je součástí všech typů VIP členství. Předplacené období, uhrazené ze strany klienta, je automaticky prodlužováno. Členský poplatek je splatný jednorázově na začátku každého předplaceného období. S uvedenou skutečností jste souhlasil/a jednak akceptací Všeobecných obchodních podmínek v průběhu registrace, a jednak úhradou našeho VIP členství.
Mějte prosím na paměti, že jakékoliv slevněné nabídky platí pouze pro první předplacené období. V rámci procesu úhrady VIP členství jsou naši klienti rovněž informováni, že pro následující prolongaci bude účtována plná, standardní sazba.
Pokud se nemůžete přeukázat platnou formou potvrzení realizace Výpovědi, na úhradě dlužného poplatku i nadále setrváváme, děkujeme Vám za pochopení.
dobry den,jste společnost podvodniku ktera akorad vydira lidi ktere jste využili,Sisma David
Stížnost přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vývoj případu reagovat.
Dobrý den,
Jelikož nebyla ze strany Vašeho klienta zaznamenaná snaha o výpověď automatické prolongace, jeho VIP/ Prémiové členství bylo v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami prodloužené.
Dobry den uz se snazim o výpověď 5měsíců,ale když se na formulář nemůžu dostat tak obvykle nemuzudat výpověď,normalni firma by odnoveni vip členství se zeptala klienta pokud o to stoji.což u vas nehrozi.
Znemožňuje-li záměrně společnost spotřebiteli smlouvu vypovědět, jde to k její tíži. Spotřebiteli doporučujeme, aby si uchoval všechny dokumenty, jež prokazují, že se smlouvu pokoušel vypovědět.
Stížnost nyní přeřazujeme na společnost, která má možnost na vývoj případu reagovat.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.