Společnost


THORMA Výroba, k.s.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0

#1629Vypadlá dvířka u kamen THORMA Falun

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2013, před 11 lety

Michal Profous

Znění stížnosti

Tuto stížnost jsem se pokusil neúspěšně řešit přes české zastoupení firmy Profikrby. Telefonicky se mi ozval slovenský zástupce s tím, že mi pošle panty, kde je již vše vyřešeno, ale sklo ne, že prý je to po záruce. viz. níže:

Vážený pane Pokorný,

dovolte mi, abych se na Vás obrátil jako na zástupce servisního zastoupení firmy Thorma.

Od roku 2009 k plné spokojenosti používám krbová kamna Thorma Falun. Bohužel až do včerejšího večera. Včera při přikládání došlo k samovolnému uvolnění horního závěsu dveří. Dveře vypadly na zem a prasklo v nich sklo. Vzhledem k tomu, že kolík v ose pantu není nijak zajištěn, může dojít otvíráním k jeho postupnému vysouvání, až zcela vypadne. Toto považuji za poměrně zásadní konstrukční vadu. Následky jsou pak velmi nepříjemné. Horká dvířka na podlaze před kamny a otevřený oheň kouřící do obývacího pokoje...
Dolní pant samozřejmě váhu dvířek neudržel a jejich vypadnutím se zkroutil. Toto šlo naštěstí celkem opravit. Je prohnutý, ale funkční. Dveře jsem po vychladnutí kamen zavěsil zpět. S prasklým sklem ale nelze kamna bezpečně provozovat.
Prosím tedy, zda-li byste mohl co nejdříve kontaktovat přímo výrobce, aby k celé záležitosti zaujal stanovisko. Vzhledem k tomu, že kamna využívám jako hlavní zdroj topení bych celou záležitost rád uzavřel co nejrychleji.


Předem děkuji.

Michal Profous


Produkt

Krbová kamna Thorma Falun


Požadované řešení

Žádám o náhradu nezaviněné škody po záruční době: 2ks pantů, 1ks skla dveří


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.1.2014 09:53, před 11 lety

V případě, že se do 24 měsíců projeví vada na výrobku, je prodejce povinný sepsat reklamační protokol a reklamaci do 30 dnů vyřídit. Pokud se tak nestane, má stejné nároky, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou.
Pokud výrobek způsobí škodu, má kupující nárok dle § 420 občanského zákoníku na její úhradu.
Vzhledem k tomu, že se jedná o podnikatelský subjekt, který není registrovaný v České republice, doporučujeme pro efektivnější řešení sporu kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum na http://www.evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.