Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 31.3.2017 jsem ve společnosti O2 dal k opravě svůj telefon Lenovo P90 Pro přes pojištění co jsem si u společnosti O2 zřídil.Dne 21.4. mi bylo od pojišťovny sděleno že mi byla nárokována pojistka na škodu na telefonu a telefon bude opraven.Od společnosti O2 mi 3.5. přišla SMS že můj telefon je připraven k vyzvednutí na prodejně.Když sem se dostavil na prodejnu tak telefon tam nebyl z důvodu toho že musel být odeslán zpět protože nebyl opraven.Pojišťovna zaslala 4.5. společnosti Arvato aby telefon neopravovali a zlikvidovali a že mě společnost O2 vyplatí cenu telefonu nebo mi dá telefon v této hodnotě.Včera 29.5. jsem já i společnost O2 a pojišťovna řešili proč stále mi nemůže být vyplacena částka za telefon tak nejdříve bylo sděleno že potvrzení od pojišťovny nepřišlo deset minut na to že přišlo dnes před chvílí ale že si musím stejně počkat než to někdo uzavře a to může chvíli trvat.
Chtěl bych už konečně se dočkat vyřešení abych nejezdil na prodejnu O2 zbytečně a mohl si už pořídit náhradní telefon.
|
Tweet |
Společnost je povinna ukončit šetření pojistné události do tří měsíců ode dne, kdy bylo uplatněno právo na plnění z pojištění. Pokud spotřebiteli vznikl nárok na pojistné plnění, je společnost povinna dostát svému závazku a spotřebiteli plnit v souladu s pojistnou smlouvou. Pokud tak neučiní, může spotřebitel navíc žádat zákonný úrok z prodlení.
K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací naleznete na www.coi.cz, Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovateli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.