Počet nahlášených stížností: | 3 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
vše plně vylíčeno zde http://airstop-recenze.wz.cz/stiznost.htm
zájezd do Egypta
varování před podobnými metodami, vynucení odpovědi na stížnost a omluva za uvedená pochybení
|
Tweet |
Společnost AIRSTOP.CZ, s.r.o. je cestovní agenturou, která pouze zprostředkovává prodej zájezdů cestovních kanceláří. Pokud název cestovní agentury neobsahuje slova „cestovní agentura”, pak je její povinností uvést tuto informaci ve všech propagačních materiálech a označit tak i prostory, ve kterých jsou zájezdy nabízeny. Cestovní agentury musí ve všech propagačních a jiných nabídkových materiálech uvádět, pro kterou cestovní kancelář daný zájezd zprostředkovávají. Samotnou cestovní smlouvu uzavírá spotřebitel vždy přímo s cestovní kanceláří, nikoliv s agenturou. V případě jakýchkoliv problémů (například porušení smluvních povinností) se proto obrací přímo na cestovní kancelář, která je zavázána ze smlouvy.
Cestovní kancelář, ani cestovní agentura nesmí klamat zákazníka ohledně vlastností, rovněž i ceny nabízených služeb. Stížnost na porušení zákazu použití klamavé obchodní praktiky může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.
Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zvolit komunikaci prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (zásilku zaslat nejlépe doporučeně s dodejkou), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.