Společnost


AIRSTOP.CZ, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16299Lživé údaje o ceně, mylné informace klientovi, sprosté jednání, ignorování stížnosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2017, před 8 lety

Petr Hejna

Znění stížnosti

vše plně vylíčeno zde http://airstop-recenze.wz.cz/stiznost.htm


Produkt

zájezd do Egypta


Požadované řešení

varování před podobnými metodami, vynucení odpovědi na stížnost a omluva za uvedená pochybení


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2017 10:23, před 8 lety

Společnost AIRSTOP.CZ, s.r.o. je cestovní agenturou, která pouze zprostředkovává prodej zájezdů cestovních kanceláří. Pokud název cestovní agentury neobsahuje slova „cestovní agentura”, pak je její povinností uvést tuto informaci ve všech propagačních materiálech a označit tak i prostory, ve kterých jsou zájezdy nabízeny. Cestovní agentury musí ve všech propagačních a jiných nabídkových materiálech uvádět, pro kterou cestovní kancelář daný zájezd zprostředkovávají. Samotnou cestovní smlouvu uzavírá spotřebitel vždy přímo s cestovní kanceláří, nikoliv s agenturou. V případě jakýchkoliv problémů (například porušení smluvních povinností) se proto obrací přímo na cestovní kancelář, která je zavázána ze smlouvy.

Cestovní kancelář, ani cestovní agentura nesmí klamat zákazníka ohledně vlastností, rovněž i ceny nabízených služeb. Stížnost na porušení zákazu použití klamavé obchodní praktiky může spotřebitel podat na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI.

Nereaguje-li společnost na elektronickou komunikaci, je vhodné zvolit komunikaci prostřednictvím poskytovatele poštovních služeb (zásilku zaslat nejlépe doporučeně s dodejkou), a to z důvodu prokazatelnosti v případě soudního sporu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2017 22:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.