Společnost


Exiteria a.s.

Počet nahlášených stížností:29
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16305Nedodání zaplaceného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
30.05.2017, před 8 lety

Jaroslava Burianová

Znění stížnosti

Dne 3. 4. 2017 jsem objednala u firmy MT nábytek.cz , obj. č. 2017128646,koupelnové skříňky, které jsem dne 7. 4. 2017 uhradila částkou 2 577,- Kč. S pracovnicí obchodu jsem se dohodla na dodání zboží do 2. 6. 2017. Když jsem se snažila uvedenou firmu kontaktovat, zjistila jsem, že má vypojený telefon a na internetu jsem se dozvěděla, že firma dne 11. 4. 2017 ukončila svoji činnost. Takže nemám ani objednané koupelnové skříňky a bohužel ani peníze. Považuji jednání majitelů firmy za krajně neseriózní, dá se říci přímo jednání považuji za podvod a podám na firmu trestní oznámení. E-mail od firmy jsem si dne 3. 4. 2017 naštěstí vytiskla, stejně tak jako potvrzení o platbě na účet firmy.


Požadované řešení

Požaduji vrátit částku 2 577,- Kč na účet č. 157 558 352/0300


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2017 08:41, před 8 lety

Dne 11. 4. 2017 bylo se společností Exiteria a.s. zahájeno insolvenční řízení. Spotřebitelce proto doporučujeme, aby přihlásila svou pohledávku do insolvenčního řízení (https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=3DC41B5451C94A839ACAE042F7DE2AC4). Více informací o podání přihlášky je možné vyhledat na webové adrese http://insolvencni-zakon.justice.cz/obecne-informace/veritel/pohledavky-a-jejich-prihlaseni-.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
11.9.2017 12:53, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.