Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Spoločnosť PPL už velmi dávno nepoužívam jako prepravcu tovaru ktorý si objednám cez internet z dovodu len zlých skúsenosti. Avšak tovar ktorý som si objednala cez ebay bol poslaný spoločnostou DHL (prepravcu určuje predavajúci) ktorý prišiel z Nemecka za jeden den do Českej republiky a tu ho prevzala spoločnosť PPL som vedela hned že už je to jeden velký problém. V termíne 23.5. balíček opustil Nemecko a 24.5. už sa nachádzal v Českej republike. Takže za den sa dostal do rúk spoločnosti PPL a Vaša společnost není schopná ho za 5dní doručit !!! Volala som 29.5. na zákaznícku linku "máte tam" nahrávanie hovorov kde mi bolo povedané že som nebola 26.5. zastihnutá doma, celý den som doma na balík čakala. Nikto nevolal nikto nezvonil. Následne mi bolo oznámené že prebehne doručovací pokus č.2 tj. dnes 30.5. Samozrejme som doma celý den a nič neprišlo, nikto nevolal nezvonil. Za Vašu službu som zaplatila takmer 500kč. Po Balík si idem osobne pretože vy mi ho nikdy nedoručíte a podla možnosti Váš nikdy nebudem využívat jako prepravcu a je mi jasné, že niesom jediná.
Neplnenie si povinnosti aj napriek zaplatenej službe.
Každý zamestnanec si má plnit snád svoju prácu. Pokial si ju neplní mal by byt za to nejakým sposobom potrestaný alebo by sa to malo nejak riešit. U Vás je ten problém stále dokola ten istý Vaši zamestnanci si neplnia povinnosti. Prajem si aby pán ktorý mi mal zásielku doručit bol nejakým sposobom postihnutý zo strany zamestnávatela aby si bol vedomí toho že je v práci a tá sa má robit poriadne. Ja som si splnila svoju povinnost a za službu som riadne zaplatila prečo ja by som mala byt tá ktorá je potrestaná ?
|
Tweet |
Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.