Počet nahlášených stížností: | 381 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Moje devítileté dítě bylo okradeno o 700 Kč v kreditu. Když jsme nebyli doma, objevilo se mu na telefonu, že mu bude zavirován, tudíž se zalekl a odeslal sms. Přišla jsem na to ve chvíli, kdy najednou neměl žádný kredit. Je to nehoráznost nejvyššího stupně, pokud takovou agresivní reklamou útočí na lidi. Dospělí se pravděpodobně dokážou ubránit a vyhodnotit riziko situace, ale děti či staří lidé? Nerozumím tomu, že s tím ČOI nic nedělá. Kolik podvedených musí ještě být? Společnost uvedla mé dítě v omyl, že mu bude zavirován telefon, což se samozřejmě nestalo! Žádnou službu dítě nevyužilo!
SMS byly odčerpány takto:
4.4., 11,4, 18.4., 25.4., 2.5., 9.5., 16.5. (celkem 7x)
Společnost se brání, že tuto službu jenom zprostředovává a pravděpodobně tyto praktiky schvaluje...Při volání na zákaznickou linku na mě záznamník mluvil nějakým ruským přízvukem. Co je tohle sakra za mafii? Kolik lidí muselo být podvedeno, když je zde kolem 80 stížností a ne každý sem napíše...
Fraňová
Vrácení kreditu 700 Kč na telefonní číslo 728 011 292
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost ComGate Payments, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti mohou spotřebitelé zasílat stížnosti na emailovou adresu infolinka@comgate.cz
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.