Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 2.8.2012 jsem zakoupila na www.matrace-bazyl.cz 2 ks matrací. Dne 17.1.2013 jsem matrace e-mailem reklamovala z důvodu jejich proležení ve střední části. Na e-mail nikdo nereagoval. Cca po dvou měsících se mi podařilo dohledat platné telefonní číslo (tel. číslo uvedené ve faktuře bylo neplatné). Byla jsem požádána o opětovné zaslání e-mailu, na který se mi dostalo odpovědi, že matrace vymění, a že peníze vrací až při druhé reklamaci. Matrace jsem ze stejného důvodu podruhé reklamovala dne 25.11.2013. Na e-mail opět nikdo nereagoval, telefonní číslo bylo opět neplatné. Osobně jsem tedy došla na adresu uvedenou na internetových stránkách. Na adrese bylo pouze uvedeno tel. číslo (775 021 998), na které jsem zavolala. Pan Krychfalushliy mi sdělil, že ve večerních hodinách se pro matrace zastaví a vrátí mi peníze. Pro matrace nikdo nepřijel, pouze mi byl zaslán e-mail, že reklamace mi po konzultaci s vedoucím výroby není uznána. (Z důvodu jejich nesprávného používání - dávání matrací na sebe. - S informacemi o správném používání matrací jsem však nebyla nikdy seznámena.)
Veškerou e-mailovou korespondenci mohu doložit.
2 ks Matrace Bazyl 12 cm, 90 * 200 cm pěnová, oboustranná, středně tvrdá
Vrácení peněz
|
Tweet |
Pokud lze vadu odstranit, tak má spotřebitel jako kupující právo na to, aby byla bezplatně, řádně a včas odstraněna v záruční době a prodejce je povinen ji bez zbytečného odkladu odstranit dle § 622 občanského zákoníku.
Pokud se vada vyskytne 3x stejná za sebou, tak pak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle judikátu R22/1983.
U vady neodstranitelné má spotřebitel právo na výměnu věci za novou nebo právo od smlouvy odstoupit dle § 622 odst.2 občanského zákoníku.
Jestliže dojde k rozporu mezi prodejcem a spotřebitelem o povaze a příčině vady, tak má spotřebitel možnost obrátit se na nezávislého odborníka.
Paní Krychfalushiy Vladina nereagovala na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena. Reklamace by musela být rozporována znaleckým posudkem.