Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Než.přip.k inter. jsem nechala zablokovat 24.5.2017
30.5./ 31.5.2017 opět než. připojení a popl.naúčtován! Celkem tedy 3 dny.Jsem důchodkyně a počítám každou korunu.Prosím o nápravu
mob.tel.ACER.I iguid 2200Dual Sim
Vrátit strženou částku peněz za nežádoucí připojení k internetu.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s vyúčtováním služeb, měla by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitelka oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitelka by tedy měla i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitelka požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pěkný den,
1. 6. 2017 došlo k přechodu z vaší předplacené karty na mobilní tarif. Bohužel blokace není v tuto chvíli nastavena. Rád jí pro vás nastavím. Zašlete mi prosím v neveřejném údaji rodné nebo referenční číslo. Částku 3x 29 Kč vám následně navrátím formou přeplatku.
Souhlasíte?
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Děkuji za Vaši zprávu.1.6.2017 bylo strženo dalších 29 Kč.Tak jsem se rozjela do Rumburka O2 Czech republic tř.9.května 394/13 a chtěla jsem aby mi zablokovali aplikaci připojení k internetu.Bylo mi kategoricky odmítnuto s tím že to nejde!Po dlouhé debatě s vedoucím jsem byla přesvědčována že jediná možnost je uzavřít smlouvu na předplacenou službu.Z toho co nabízeli jsem uzavřela tarif FREE O2.Smlouvu se mnou sepsal p.Jiří Píša.Vedoucí údajně zablokoval než.připojení k internetu.Jak je tedy možné že blokace nastavená není?Je mi 70 let a mobil umím využít jen na volání a SMS,ostatní služby jsou mi na nic!Tak částku kterou budu platit nemůžu za měsíc provolat.Dnes 2.6.2017 přišel vnuk a vysmál se mi jak jsem se nechala napálit protože odstranit aplikaci v telefonu dokáže i blbec.Tak ted nevím co Vám mám odpovědět.Děkuji za Vaše vyjádření.
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitelky reagovat.
Pěkný den,
blokaci je samozřejmě možné zadat. Za informace, které vám byly sdělené na značkové prodejně se omlouvám.
Můžete mi prosím zaslat požadované údaje, abych pro vás touto cestou mohl blokaci nastavit a částku navrátit prostřednictvím přeplatku ?
Děkuji
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.