Společnost


TV OFFERS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16319Zboží zaplaceno, nedodáno, žádná komunikace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2017, před 8 lety

Lucie Středová

Znění stížnosti

Dobrý den,
24.4. jsem si na webu tv offers zakoupila zboží, které jsem ještě ten daný den přes online platbu PayU zaplatila. Přišlo mi potvrzení, že je zásilka zaplacena, také když se přihlásím na svůj účet, tak je tam evidováno, že je platba přijata.
Zboží 2 týdny stále nepřišlo, tak jsem se rozhodla zavolat na zákaznický servis, telefon je uvedený na jejich webových stránkách:
+420 22 621 86 10. Paní mi řekla, že je o tento produkt velký zájem, takže dodací doba může být i 4 týdny. Dnes už je to přes měsíc, proto jsem se rozhodla na toto číslo zavolat znovu. Paní mi řekla opět to samé, že je o zboží zájem, že to trvá tak 3-4 týdny a že mi nemůže říct, v jakém stavu je objednávka. Oni si to zboží prý jen objednávají, takže bližší informace mi můžou sdělit na reklamačním oddělení. Upřímně nevím, co to je za zákaznický servis, když nemají přehled o zásilkách. Zavolala jsem na telefonní číslo, co mi paní nadiktovala, nebrali mi to a když se tam teď snažím dovolat, tak mají telefon už úplně vypnutý. Budu volání samozřejmě opakovat, ale pokud budou i další dny neúspěšné, tak upřímně nevím co mám dál dělat, když mi ani na zákaznickém servisu, kde jsem si zboží koupila a zaplatila, nedokážou pomoci.
Předem Vám velice děkuju

S pozdravem
Lucie Středová


Produkt

Renumax Scratch Remover – Přípravek na likvidaci oděrek laku 1 399 Kč


Požadované řešení

Samozřejmě chci obržet zboží, které jsem si zaplatila a rozhodně i zlepšit komunikaci se zákazníky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2017 12:00, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitelka, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.7.2017 14:22, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.