Počet nahlášených stížností: | 6 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem si zboží od Této slopečnosti.jedná se o nádabé od společnosti AML.Chtěla jsem výrobek reklamovat,Po té ,co jsem se marně snažila s nimi telefonicky domluvit,(telefon nebrali-pouze fax),jsem se rozhodla odstoupit od smlouvy.Oba doporučené dopisy se mi vrátily jako nevyzvednuté. Zřejmě se jedná o
daší podvodou firmu,které jsem bohužel naletěla.
Zboží jsem nakoupila při předváděcí akcí v Kralupech n.Vlt 6.11.2013 v hotelu Sport.
Telefon společnosti:413 034 886.Děkuji Vám Křemenáková Olga,Hůrka 1032,278 01 Kralupy n. Vlt,te. 721950221
sada nádobí kod výrobku TO nebyla dodána úplná,indukce IP 2x,konvice 1x
Ráda bych dostala zbývají část soupravy nádobí.Ind,vařič je bud cenově podstatně levnější,než bylo uváděno nebo bych ho chtěla reklamovat a dostat vařič ,které by odpovídal ceně.
Prodávající byla uvedena firma FONTISOL,předváděcí akci vedl p.Hrabovský,který mi podepsal smlouvu.
Výrobky:indukční vařič AML model C 20T
21 dílná sada kuchyn.nádobí Black Premium Line
Dovozce pro EU: HOME Expert s.r.o.,Horňátecká 481/5,Praha 8,tel.284 097 061
Jednatel firmy Fontisol s.r.o. Jan Procházka,nám.Svobodym 700,417 42 Proboštov
Pokud by to bylo možné,ráda bych se společností domluvila na jednání a reklamaci.Děkuji
|
Tweet |
V případě, že je kupní smlouva uzavřena na předváděcí akci - tedy mimo prostory obvyklé k podnikání má spotřebitel právo odstoupit do 14 dnů od uzavření smlouvy. Pokud nebylo zboží dosud dodáno, může spotřebitel odstoupit do 1 měsíce od uzavření smlouvy. Dle § 57 zákona č. 40/1964 Sb., občanského zákoníku má prodejce povinnost spotřebitele o právu na odstoupení informovat, v případě, že tak neučiní činí lhůta pro odstoupení od kupní smlouvy 1 rok.
Jestliže spotřebitel uplatnil reklamaci, měl prodejce 30 dní na její vyřízení. Po uplynutí této lhůty má kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu neodstranitelnou - tedy i na odstoupení od kupní smlouvy.
Bohužel společnost nebylo možné kontaktovat. Vzhledem k tomu, že služba je založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Bohužel dle obsahu podaných stížností je největším problémem komunikace subjektu se zákazníky. Spotřebitelé mají možnost domáhat se vůči společnosti svých nároků soudní cestou. Ale ani tak není zaručeno, že své peníze dostanou zpět.
Z výše uvedených důvodů doporučujeme podat trestní oznámení pro trestný čin poškozování spotřebitele dle § 253 trestního zákoníku. Zároveň doporučujeme podat na společnost podnět živnostenskému úřadu pro porušení povinnosti zdržovat se na adresách uvedených v živnostenském rejstříku.