Společnost


BAGSTAGE s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#16322Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 měsíců 2 dny 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
31.05.2017, před 8 lety

Hana Katzerová

Znění stížnosti

29.září 2016 jsem si objednala u této společnosti kabelku LYDC LONDON NOLA, karamelová. Cena kabelky byla 1350 Kč. Přibližně v lednu až v únoru roku 2017 se začaly na kabelce objevovat na povrchu nerovnosti, jakoby sloupaná kůže. V březnu se objevilo další poškození a to v místě, kde se zapíná zip, jako kdyby se kabelka začala párat. Po telefonickém rozhovoru jsem kabelku raklamovala, 11.května mi přišla odpověď, že reklamace se nevztahuje na mechanické poškození. Řekli mi, že jsem ji poškodila zipem nebo knoflíky. Takže reklamace nebyla uznána jako oprávněná.


Produkt

Kabelka LYDC LONDON NOLA, karamelová


Požadované řešení

Představovala jsem si, že mi vrátí peníze a nebo kabelku vymění.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.6.2017 12:41, před 8 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
13.6.2017 10:28, před 8 lety

Dobrý den,

samozřejmě nás tato situace mrzí.
U reklamované kabelky se však skutečně jedná o mechanické poškození, které vzniklo při používání.
A v tomto případě byla reklamace uznána jako neoprávněná.
Přikládám i fotografie reklamované kabelky.

Přeji hezký den
Eva Dubová
Bagstage s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.7.2017 08:14, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2017 12:01, před 8 lety


Hana Katzerová

Dobrý den,

nyní vyhledávám vhodného soudního znalce z oboru, který vypracuje posudek ohledně mé kabelky.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 19:43, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.