Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
29.září 2016 jsem si objednala u této společnosti kabelku LYDC LONDON NOLA, karamelová. Cena kabelky byla 1350 Kč. Přibližně v lednu až v únoru roku 2017 se začaly na kabelce objevovat na povrchu nerovnosti, jakoby sloupaná kůže. V březnu se objevilo další poškození a to v místě, kde se zapíná zip, jako kdyby se kabelka začala párat. Po telefonickém rozhovoru jsem kabelku raklamovala, 11.května mi přišla odpověď, že reklamace se nevztahuje na mechanické poškození. Řekli mi, že jsem ji poškodila zipem nebo knoflíky. Takže reklamace nebyla uznána jako oprávněná.
Kabelka LYDC LONDON NOLA, karamelová
Představovala jsem si, že mi vrátí peníze a nebo kabelku vymění.
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musela v by případě soudního sporu spotřebitelka prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitelka právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože její reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitelka právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
samozřejmě nás tato situace mrzí.
U reklamované kabelky se však skutečně jedná o mechanické poškození, které vzniklo při používání.
A v tomto případě byla reklamace uznána jako neoprávněná.
Přikládám i fotografie reklamované kabelky.
Přeji hezký den
Eva Dubová
Bagstage s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
nyní vyhledávám vhodného soudního znalce z oboru, který vypracuje posudek ohledně mé kabelky.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.