Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den.Spolecnost mi zaslala startovaci balicek.Potom uz zadne balicky nebyli dodany.Ted vymahaci spolecnost pozaduje penize,za neco co jsem nedostala.Zaroven tvrdi,ze jste mi poslaly dopisy ktere opet jsem nedostala.Nemuzu ,prece platit neco co jsem neobdrzela.Prosim o vyreseni me stiznosti.Dekuji.Jarmila Strbova.
Proste musi byt nejak,dokazane ze firma neco opravdu zaslala.To by potom,mohl tvrdit kazdy ze neco nekomu poslal.Vymahaci spolecnost jednou mluvi,ze jste poslali 3 dopisy a pri dalsim hovoru uz zase ze bylo zaslano 5 dopisu.Proste zbozi mi nebylo dodano,a ani zadne dopisy.DEKUJI.
|
Tweet |
Požaduje-li společnost pro spotřebiteli úhradu peněžních prostředků za zaslané zboží, musí být schopná prokázat, že zboží bylo spotřebiteli opravdu dodáno. Společnost by v případě soudního sporu musela prokázat, že zboží dodala na adresu spotřebitelem uvedenou při uzavření smlouvy po telefonu.
Fungování inkasních agentur není dosud zákonně upraveno, mohou tyto agentury požadovat zaplacení dluhu pouze na základě postoupení pohledávky nebo pověření věřitele. Pro vymáhání dluhu nemají soudem uznaný exekuční titul jako v případě exekutorských úřadů a v případě exekuce by pohledávka musela být tedy prokázána před soudem. Při vymáhání pohledávky inkasní agenturou je proto velmi důležité ujistit se, zda daný závazek skutečně existuje, popřípadě v jaké výši, a kdo je oprávněný k přijetí jeho plnění.
Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Dobrý den,
dle České pošty Vám byl Uvítací balíček dodán dne 14.10.2016. Celkem jsme Vám zaslali pět upomínek, bohužel jste nikdy nereagovala ani po Uvítacím balíčky jste se nám neozvala. V objednávkovém hovoru Vás operátor informoval o skutečnosti, že po Uvítacím balíčku následují pravidelné zásilky a pokud o ně nemáte zájem je potřeba sedm dní od obdržení Uvítacího balíčku kontaktovat zákaznické oddělení a zasílání ukončit.
Protože jste se nám neozvala ani po splatnosti poslední - páté upomínky, předali jsme pohledávku inkasní agentuře MBA Consulting, s.r.o.
Protože nám od Vás dne 15.5.2017 přišla platba 500 Kč nechali jsme Vás od inkasní agentury vyřadit a pohledávka je tedy tímto uzavřena.
S pozdravem
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka nám sdělila, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.