Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#1633Neuznaná reklamace:volání na předplacené číslo zdarma,a bez upozornění předplacený hovor účtován znovu podruhé až do vyčerpáni kreditu.

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 26 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
11.12.2013, před 11 lety

František Rábek

Znění stížnosti

Dne 1.10.2013 přišla sms přesně tohoto znění:Vážený zakazniku,od 8.listopadu bude na předplacených kartách probíhat ukončení služby voléjte domů zdarma 3:volání na 3 vybraná tel.čísla zdarma za poplatek 60kč na týden.
Toto oznámení se nezakládalo na pravdě protože,až do 11 listopadu do kdy byla služba na tel.č.720189106 předplacená,nebyla služba ukončena!
Vpondělí ráno 11 listopadu jsem obdržel sms,že mi bylo zase strženo za tuto službu 60kč!a potom další sms ve znění:Aktivace služby Volejte domů zdarma byla úspěšně dokončena!jinak žádná jiná sms nepřišla.SLUŽBA ZDARMA BYLA TEDY PŘEDPLACENA OD 11,LISTOPADU DO PONDĚLÍ 18 LISTOPADU!
11.listopadu volání zdarma v pořádku.
12.listopadu volání zdarma v pořádku.
13.listopadu volání ukončen hovor!Tak jsem vytočil *104*akřížek a na displeji se mi zobrazil kredit 198.05kč.
Tak zavolal operátorovy,proč přerušily hovor že jsem volal na predplacené tel, č,_a ten mi zdělil že službu ukončily,já oponoval jak to že mám službu předplacenou až do 18.listopadu a o2 sms potvrzenou.
OPERÁTOROVA ODPOVĚD BYLA ŽE UŽ NEMÁM ŽÁDNÝ KREDIT NA KARTĚ A SLUŽBU MÁM ZRUŠENOU.
Já mu odpověděl že mám kredit198.05kč!On mi zdělil že do půl hod poznám že kredit jsem provolal a na kartš je nula!
Já protestoval za neoprávněné dvojí účtování hovoru bez jakéhokoliv upozornění!
OPERÁTOR MI ŘEKL ŽE MI VRÁTÍ Z TÝDENNÍ SLUŽBY vol,zdarma poměrnou část což vrátil z 60kč 43.85kč,ale já stím nesouhlasil!já chci ještě 198.05kč kreditu,o který mi O2 podruhé podvodně strhla!!§
Operátor mi zdělil ať podám reklamaci že on stím nemůže nic dělat!
Reklamaci jsem podal tu mi neuznaly a zdělili mitohle:NA TENTO E-MAIL PROSÍM NEODPOVÍDÉJTE,JE GENEROVÁN SYSTÉMEM:
Vážený pane Rábku,
obdrželi jsme Vaší reakci na vyřízení reklamace vyučtování za služby využívané u O2 předplacené služby 720189106
Jak jsme Vás již informovali,v průběhu reklamačního řízení jsme nezjistili chyby ve vyučtování.
Na výsledku reklamace,ze dne 22.11.2013,jsme tedy nuceni i nadále trvat.

Pro vaší informaci uvádím,že o ukončení služby Volej domů zdarma jste byl informován textovou zprávou ze dne 1.10 2013.
Chybou našeho systému došlo po zrušení služby k obnovení poplatku a potvrzení služby zdarma znovu,tento poplatek byl 13.11.2013 kreditován.

Moje stížnost je proto,že O2 systém udělá chybu,mě prědplacený hovor účtují z kreditu a to 198.05kč podruhé bez upozornění že jejich systém udělal chybu!!!
A já zákazník príjdu o 198.05kč,za to že O2 MÁ BORDEL V SYSTÉMU A JÁ TO MÁM ZAPLATIT§§!

A když už nemůžu nijak odpovědet tak ještě výsměšně napíše Specialista pro reklamace Telefonika Czech Republic,a.s.:Vážený pane Rábku,velice mě mrzí,že Vám ani tentokrát nemůžu sdělit příznivější zprávu.
Spozdravem
Jana Procházková
Specialista pro reklamace
Telefonica Czech Republic,a.s.


Produkt

Jednalo se o službu takzvaný baliček 3 vybraná čísla vol.zdarma za 60kč na týden predplacen,tak že o2 si sama automaticky tuto službu napřed vyinkasuje a poté smskou službu potvrdí!


Požadované řešení

Požaduji vrácení neoprávněně odebraného kreditu!
Protože já nemohu ovlivnit správnou činnost O2 SYSTÉMU!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.12.2013 16:10, před 11 lety

V případě, že byla zřízena určitá služba, jsou strany povinné si navzájem plnit sjednané povinnosti. Chyba v systému by se považovala za interní problém poskytovatele, tudíž by neměla být k tíži spotřebitele. Pokud došlo k chybě, mělo by být spotřebiteli vyúčtováno, jak bylo ujednáno ve smlouvě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
8.1.2014 15:36, před 11 lety

Dobrý den,

celou záležitost jsme na základě vaší zprávy znovu důkladně prověřili.

Vzhledem k tomu, že původní informace o zrušení služby avizovala datum 8. 11. 2013, ovšem chybou systému došlo k obnovení balíčku 11. 11. 2013, o čemž jste byl informován formou SMS zprávy, a o následném zrušení už jste zprávu neobdržel, nemohl jste vědět o neplatné službě Volejte domů.

Rozhodli jsme se tak vyjít vám vstříc a účtovaný hovor o částce 197,20 Kč vrátit formou kreditu na vaše telefonní číslo.

Doufám, že budete nakonec s tímto řešením spokojený.

Miroslav Trčka, Online Media Konzultant, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
10.1.2014 01:19, před 11 lety


František Rábek

Děkuji za vyjádření dTestu k mojí reklamaci. dTest mi pomohl stoprocentně k navrácení kreditu a zaslouží si moje velké poděkování! Třikrát neuznaná moje předchozí reklamace u O2 to dokazuje! Také kolik času a telefonátů, co jsem ohledně 197.20 ztratil, mi kredit nenahradí. Proto už jen z principu jsem se obrátil na dTest, abych s jeho pomocí dokázal veřéjně to, že se reklamace u O2 řeší v neprospěch zákazníka, i když chyba je na jejich straně! Vyjádření dTestu to jasně popisuje a množství kapacit z reklamačního oddělení atd. to nedokázaly či spíše nechtěly řešit! S pozdravem František Rábek

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.2.2014 16:00, před 11 lety

Vzhledem k tomu, že patrně došlo k vyřešení sporu dohodou stran, bude řešení stížnosti ukončeno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.